معرفی بازی خارق العاده bombsquad - تکفارس 
معرفی بازی خارق العاده bombsquad - تکفارس 

معرفی بازی خارق العاده bombsquad

مبین محمدی
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - 23:42
معرفی بازی خارق العاده bombsquad - تکفارس 

این روزها گوشی های هوشمند به ابزاری تبدیل شده اند که برای هر فرد نیاز است چراکه این دستگاه ها می توانند در کارهای روزمره هر فرد کارآمد باشند و در کنار آن یک دوربین فوق العاده یا یک وسیله بازی نیز باشند. روی هر گوشی هوشمندی حداقل یک یا چند بازی وجود دارد اما به نظر شما چه بازی هایی می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. امروز در تکفارس قصد معرفی یک بازی خارق العاده چند نفره را با نام bombsquad داریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

گاهی اوقات جمع های خسته کننده می تواند با یک بازی برای شما بسیار سرگرم کننده باشد، حال اگر بازی شما چند نفره بوده و دیگر افراد حاضر جمع شما را سرگرم کند و آن ها را به چالش بکشد چه خواهد شد؟ بازی اندرویدی bombsquad چند نفره بوده و از دسته بازی های اعتیاد آورد است که می تواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم کند و همچنین حس رقابت را در شما ایجاد نماید. البته لازم به ذکر است نسخه اولیه آن برای برای پلتفرم iOS منتشر شده است

unnamed

این بازی بی نظیر دارای دو حالت تک نفره و چند نفره بوده که مسلما حالت مولتی پلیر یا چند نفره آن بسیار جذاب تر است، علاوه بر این محیط گرافیکی جذاب آن شما را به بازی کردن بیش تر وادار می کند. حال بهتر است که به مغرفی بهتر این بازی بپردازیم. این بازی در حالت مولتی پلیر یا چند نفره تا ۸ بازیکن را پشتیبانی می کند و انتخاب کاراکترهای شما می تواند به صورت شخصی سازی بوده و شما از یش آن ها را با لباس و شکل های دلخواه طراحی کنید سپس در محیط بازی از آن ها استفاده کنید.

f-7334-abc55662ae

بازی به صورت دو تیم اجرا می شود و تفاوتی وجود ندارد که چند نفر در هر تیم باشند باری مثال اگر تعداد بازیکنان ۸ نفر باشد، ۴ نفر از آن ها می توانند در تیم آبی و ۴ نفر باقی مانده در تیم قرمز باشند و رقابت شرینی را آغاز کنند، بازیگنان در مراحل مختلف و سرگرم کننده هم دیگر را به چالش می کشند برای مثال یکی از مراحل آن گرفتن پرچم حریف بوده و باید آن را به سمت زمین خود هدایت کرد، از سوی دیگر بازیکنان حریف می توانند با پرتاب بمب و همچنین مشت زدن از خود دفاع کرده و بر پیروزی شما غلبه کنند.

bs2

نکته جالب دیگری که در بازی وجود دارد جعبه های حایزه هستند که بازیکن می تواند خود را به آن ها برساند و با گرفتن آن ها از بازی لذت بیش تری را ببرد برای مثل بازیکنان با گرفتن جعبه بوکس دستکش های بوکس را پوشیده و قدرت مشت زدن آن ها چند برابر می شود و یا با گرفتن جعبه های بمب می توانند قدرت یا نوع بمب های خود را تغییر دهند.

maxresdefault

بازی bombsquad از طریق WiFi Direct عملیات ارتباط سازی بین گوشی ها را انجام می دهد پس از اینکه گوشی های مورد نظر به یکدیگر متصل شدند یکی از دستگاه ها به میزبان یا هاست تبدیل می شود و دیگر دستگاه ها را دعوت به بازی می نماید پس از آن با انتخاب تیم و کاراکتر ها این بازی جذاب آغاز می شود.

از نکته های مهم این بازی می توان به پشتیبانی از گیم پد ها، کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن اشاره کرد که بازیکنان می توانند یکی از گوشی های هوشمند را به صفحه نمایش بزرگ متصل کرده و با دسته ها  این بازی را انجام دهند.

BombSquadNexus7

اگر از علاقه مندان به بازی های چند نفره با گوشی های هوشمند هستید پس وقت را تلف نکنید و این بازی لذت بخش را دانلود کرده و با دوستان خود بازی کنید. نظر شما درباره این بازی چند نفره چیست؟

google-play-en@2x

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.