تصویر فاش شده از تبلت Mercury نوکیا که تولید آن لغو شده است - تکفارس 
تصویر فاش شده از تبلت Mercury نوکیا که تولید آن لغو شده است - تکفارس 

تصویر فاش شده از تبلت Mercury نوکیا که تولید آن لغو شده است

مبین محمدی
۹ آذر ۱۳۹۴ - 23:30
تصویر فاش شده از تبلت Mercury نوکیا که تولید آن لغو شده است - تکفارس 

سال گذشته شرکت نوکیا تایید کرد که اولین تبلت این شرکت با نام N1 ساخته می شود. با این حال نوکیا در بازار گوشی های هوشمند فعالیت جدیدی را نداشته است و ظاهرا تولید تبلت نام برده شده هم لغو شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

امروز تصویری از این دستگاه در صفحه توییتر @evleaks منتشر شد که ظاهرا رندری ازآن را نشان می دهد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تمامی ادعاهای مربوط که تبلت Mercury لغو شده است و بر اساس طراحی آن می توان تصویب کرد که دستگاه طراحی شده در واقع یک فبلت است، اما @evleaks ادعا می کند که این تصویر یک تبلت تمام عیار را نشان می دهد.

متاسفانه هیچ خبری از مشخصات سخت افزاری دستگاه فوق مننتشر نشده است اما وجود برند نوکیا و همچنین رنگ به کار برده شده در آن سخت افزارهای نسبتا بالایی را نشان می دهد. علاوه بر این به نظر می رسد که دوربین های جلویی و عقبی در جای مناسبی قرار گرفته اند و لوگوی مایکروسافت نیز در پشت دستگاه، زیر سنسور دوربین دیده می شود.

آنگونه که پیدا است دستگاه فوق پس از ارائه مایکروسافت توسط نوکیا طراحی شده است، اما این پروژه به نفع تبلت سرفیس مایکروسافت متوقف شده است و در هر صورت فرض ما این است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.