آپدیت جدید برای سیستم عامل BlackBerry 10 - تکفارس 
آپدیت جدید برای سیستم عامل BlackBerry 10 - تکفارس 

آپدیت جدید برای سیستم عامل BlackBerry 10

علیرضا
۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - 09:00
آپدیت جدید برای سیستم عامل BlackBerry 10 - تکفارس 

آپدیت جدید برای سیستم عامل BlackBerry 10

با خبر شدیم که چند روزی است که آپدیتی جدید برای سیستم عامل جدید بلک بری یعنی BlackBerry 10 عرضه شده است. این آپدیت از طریق over-the-air برای اسمارت فون BlackBerry Z10 موجود می باشد. این آپدیت که ورژن BlackBerry 10 را به ۱۰.۰.۱۰.۸۵ تغییر می دهد حجمی معادل ۱۵۰ مگابایت دارد.

۵ ویژگی مهمی که این آپدیت با خود همراه می آورد عبارتند از:

۳rd Party App Performance

با کمک این تغییرات دست کاربران و سازندگان در ارائه نرم افزارهای جددی و بهبود یافته برای سیستم عامل BlackBerry 10 بازتر می شود.

Phone, Calendar, and Contacts

نرم افزارهای فوق دچار بهبود های اساسی شده اند و بسیاری از باگ ها و مشکلات آن ها در ورژن اولیه سیستم عامل BlackBerry 10 بر طرف شده است.

Camera

کیفیت دوربین در این آپدیت در حالت عکاسی با نور کم واقعا بهبود یافته است و کاربران حالا راضی تر می باشند. حتی حالا بدون استفاده از فلش هم از دوربین اسمارت فون خود فوق العاده راضی خواهید بود!

Browser and Media

از آنجایی که بلک بری سنت شکنی کرد و به صفحه نمایش بزرگ و تمام لمسی روی آورد حالا با ارائه این آپدیت کیفیت مرورگر اینترنت و پخش کننده مدیای سیستم عامل را نیز بهبود ببخشیده تا استفاده از وب و وب گردی و همچنین تماشای محتوای چند رسانه ای را با این اسمارت فون لذت بخش تر کند.

Battery Life

گفته شده بیش از ۶۰ بهبود در وضعیت استفاده از باتری در این آپدیت به وجود آمده است! با این حساب باید کارایی باتری به طور قابل توجهی بهبود پیدا کرده باشد و کاربران را راضی تر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.