تصاویر جدید لو رفته از Huawei Mate 8 - تکفارس 
تصاویر جدید لو رفته از Huawei Mate 8 - تکفارس 

تصاویر جدید لو رفته از Huawei Mate 8

احسان عارفی
۴ آذر ۱۳۹۴ - 13:49
تصاویر جدید لو رفته از Huawei Mate 8 - تکفارس 

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی Huawei Mate 8 منتشر شده که این گوشی را از تمام زوایا نشان می دهد. با ما همراه باشید.

Huawei که به تازگی از گوشی Mate S خود پرده برداشته بود، حالا قرار است از گوشی Mate 8 که جدیدترین فبلتش می شود رونمایی کند. Mate 8 که قرار است دنباله رو Ascend Mate7 باشد، فبلتی پرچم دار با مشخصاتی قابل توجه است که Huawei امید زیادی به فروش بالای آن دارد. حال به تازگی وبسایت China today تصاویر جدیدی از Mate 8 را منتشر کرده است که جزییات بیشتری از آن قابل رویت است. این تصاویر را می توانید در زیر مشاهده کنید.

طبق این تصاویر، ظاهرا قرار است بدنه Mate 8 تمام فلزی و در ۳ رنگ طلایی، خاکستری و مسی باشد. همچنین در این تصاویر می توان وجود اسپیکر دو گانه کنار پورت USB و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی را تایید کرد. اگر این تصاویر درست باشند، حاشیه های کم اطراف صفحه نمایش Mate 8، این فبلت را به یکی از کم حاشیه ترین صفحه نمایش های بازار تبدیل خواهد کرد.

اما طبق شایعات از پیش منتشر شده، مشخصات سخت افزاری این گوشی شامل پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 950 با ۴ هسته از نوع Cortex-A72 و ۴ هسته از نوع Cortex-A53، دوربین ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و همچنین صفحه نمایش فول اچ دی ۶ اینچی  می شود. از دیگر مشخصات شایعه شده این فبلت می توان به حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و رم ۳ یا ۴ گیگابایتی برای نسخه های مختلف اشاره کرد. باطری گوشی هم ظاهرا قرار است یک باطری ۴۱۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل آن اندروید ۶ مارشمالو باشد.

در هر صورت باید تا روز معرفی رسمی گوشی منتظر ماند تا مشخصات رسمی گوشی تایید شوند. طبق شایعات، این گوشی قرار است فردا یا پس فردا به صورت رسمی از سوی Huawei معرفی شود.

هنوز خبری درباره قیمت رسمی این محصول به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات خود را درباره فبلت Huawei Mate 8 با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.