Samsung W2016 معرفی شد: پرچم‎دار تاشو اندرویدی با ۲ صفحه نمایش لمسی - تکفارس 
Samsung W2016 معرفی شد: پرچم‎دار تاشو اندرویدی با ۲ صفحه نمایش لمسی - تکفارس 

Samsung W2016 معرفی شد: پرچم‎دار تاشو اندرویدی با ۲ صفحه نمایش لمسی

احسان عارفی
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 19:16
Samsung W2016 معرفی شد: پرچم‎دار تاشو اندرویدی با ۲ صفحه نمایش لمسی - تکفارس 

گوشی های تاشو گذشته را به یاد دارید؟ همان گوشی هایی که قبل از ظهور اپل و سایر سازندگان اندرویدی، با سازندگانی همچون نوکیا، سونی اریسکسون و البته سامسونگ در بازار فرمان‌روایی‌ها می‌کردند. طبق گزارشات رسیده از کشورهای آسیای شرقی، چنین گوشی هایی هنوز هم از طرفداران خاص و زیادیبرخوردارند؛ و هر جا که علاقه باشد، ارائه کننده هم برای درآمد زایی وجود خواهد داشت. با ما در تکفارس همراه باشید.

سامسونگ با علم به این نکته که هنوز هم چنین گوشی‌هایی در کشورهای آسیای شرقی مانند چین، ژاپن و … طرفداران بسیاری دارند، گوشی تاشوی اندرویدی جدیدی را با نام W2016 در چین معرفی کرده است. این گوشی مجهز به ۲ عدد صفحه نمایش لمسی سوپر آمولد با اندازه ۳.۹ اینچ است که هر دوی آن ها از نوع HD و با رزولیشن ۷۶۸×۱۲۸۰ می باشند. پردازنده این گوشی هم همان پردازنده Galaxy S6 یعنی اگزینوس ۷۴۲۰ با فرکانس کاری ۲.۱GHz می باشد. همچنین این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه می باشد. دوربین جلویی این گوشی از نوع ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است که احتمالا همان دوربین پشتی Galaxy S6 باشد. جنس بدنه این گوشی هم همان فلز و شیشه تازه به کار گرفته شده در Galaxy S6 و Note 5 است که اتفاقا با نگاهی به تصاویر این گوشی می توان به همان طراحی Note 5 هم پی برد.

سامسونگ برای باطری Samsung W2016، یک باطری ۲۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته است که به نظر می‌رسد  با توجه به سایز کوچک صفحه نمایش و تعداد پیکسل‌های کم این گوشی، مشکل چندانی با استفاده طولانی کاربران ایجاد نکند. به گفته سامسونگ، این گوشی از شارژ بی سیم و Quick Charge 2.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به اسلات ۲ گانه سیم کارت، پشتیبانی از شبکه ۴G، سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ به همراه Touch Whiz اختصاصی سامسونگ، قطر ۱۵.۱ میلی متری و وزن ۲۰۴ گرمی اشاره کرد.

این گوشی فقط با ۲ رنگ نقره ای و خاکستری و با قیمت ۹۹۹۹ یوآن چین (معادل ۱۵۶۵ دلار آمریکا!) و فقط برای اپراتور China Telecom در خود چین عرضه خواهد شد.

با عرضه این گوشی که می توان آن را به نوعی Galaxy S6 تاشو دانست، حس نوستالژی بستن محکم درب گوشی برای قطع کردن تماس همراه با عصبانیت به کاربران قدیمی باز خواهد گشت!

نظرات خود را درباره این گوشی با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید