شارژ پد Apple Watch با قیمت ۷۹ دلار عرضه شد - تکفارس 
شارژ پد Apple Watch با قیمت ۷۹ دلار عرضه شد - تکفارس 

شارژ پد Apple Watch با قیمت ۷۹ دلار عرضه شد

احسان عارفی
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - 12:06
شارژ پد Apple Watch با قیمت ۷۹ دلار عرضه شد - تکفارس 

کمپانی اپل از شارژ پدهای خود که قابلیت شارژ Apple Watch را دارند پرداه برداشت. این شارژ پدها هم اکنون با قیمت ۷۹ دلار از طریق فروشگاه آنلاین اپل قابل خرید می باشند. با ما در تکفارس همراه باشید.

این شارژ پد که فعلا فقط در رنگ سفید موجود می باشد، قرار است تا ۲۰ نوامبر در فروشگاه های فیزیکی اپل استور نیز موجود شود. همان طور که گفته شد، قیمت این شارژ پدها ۷۹ دلار آمریکا و همچنین ۹۹ دلار در کانادا می باشد. همچنین این شارژ پد در بریتانیا با قیمت ۶۵ پوند و در حوزه مالی اروپا با قیمت ۸۹ یورو قیمت گذاری شده استکه البته باید گفت قیمت چنان ارزانی برای یک شارژ پد بسیار ساده نیست.

این شارژ پد می تواند Apple Watch کاربران را به صورت بی سیم و با استفاده از میدان الکترومغناطیسی شارژ نماید. به محض اینکه کاربر Apple Watch حود را روی آن قرار دهد، ساعت هوشمند اپل به مد Nightstand رفته و شروع به شارژ شدن می کند. همچنین با استفاده از این قابلیت، می توانید از Apple Watch به صورت ساعت هشدار استفاده کنید و مطمئن باشید که دیگر در طول شب باطری آن تمام نخواهد شد و در نتیجه حتما شما را بیدار خواهد کرد.

محتویات بسته خرید هم بسیار ساده در نظر گرفته شده است؛ شارژ پد سفید رنگ و اصلی به همراه یک عدد کابل Lightning اپل برای اتصال به برق.

در صورتی که از مصرف کنندگان کنونی Apple Watch نیستید باید بگوییم که کمترین قیمت Apple Watch از ۳۴۹ دلار شروع می شود. بنابراین برای استفاده از هر دوی این محصولات باید حداقل ۴۲۸ دلار بپردازید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین در زیر می توانید سایر تصاویر زسمی این محصول را نیز مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.