سامسونگ گلکسی S7 بعدی با صفحه‎نمایش ۴k - تکفارس 
سامسونگ گلکسی S7 بعدی با صفحه‎نمایش ۴k - تکفارس 

سامسونگ گلکسی S7 بعدی با صفحه‎نمایش ۴k

محمدرضا پاشازاده
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - 23:54
سامسونگ گلکسی S7 بعدی با صفحه‎نمایش ۴k - تکفارس 

با توجه به به اطلاعات درز کرده در شبکه‌های اجتماعی Weibo در کشور چین که توسط مطبوعات تخصصی بین‌المللی برداشت شده، پرچمدار بعدی سامسونگ ممکن هست دارای صفحه نمایش ۴K بعلاوه‌ی طیف وسیعی از جزئیات جدید دیگر باشد. درست مثل تلفن همراه سامسونگ گلکسی S6، که نسخه‌ی کلاسیک آن همراه با صفحه نمایش منحنی و انواع نشکن در دسترس است، ثانیه شماری برای مدل آینده‌ی غول فناوری کره‌ی جنوبی به نظر آغاز شده و انتظار می‌رود در اشکال و درجات مختلف زیبایی عرضه شود. قدرتمندترین آن‌ها ” بهترین نسخه ” در ابتدا برای بازارهای آسیا رزرو شده است. آیا صفحه‌نمایش ۴K به خوبی سیستم سونی که دارای پردازنده‌ی ۱۴ هسته‌ای و دوربین دو سنسور می‌یاشد, خواهد درخشید؟

علاوه بر محتوای اصلی، کاربران قادر خواهند بود تا دوستانشان را توسط خلق آثار خود در وضوح تصویر بسیار بالا تحت تاثیر قرار دهند. توجه داشته باشید که کمپانی سامسونگ در حال حاضر دارد بر روی صفحه نمایش ۱۱k کارمی‌کند، این به معنی وضوح استثنایی ۲۲۵۰ppi می‌باشد، باید در نظر داشت که تلفن‌های همراهی که در حال حاضر وجود دارند به ندرت بالاتر از ۵۰۰ppi می‌رسند.

نسخه‌های آینده‌ی گلکسی S7 که درسراسر دنیا در دسترس خواهد بود پیش بینی می‌شود شامل یک صفحه نمایش QHD، و یک پردازنده‌ی Exynos octo-core باشد و همچنین دوربین اصلی آن دارای ۲ سنسور باشد.

نلفن هوشمند Galaxy S7 در فبریه‌ی سال ۲۰۱۶ در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا که در سال ۲۰۱۵ اعلام شده بود، معرفی خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی S6 با بدنه‌ی فلزی به نظر قوی می‌رسد، اما باطری آن قابل جدا شدن نبوده و گزینه‌ای برای اضافه کردن حافظه Micro SD نیز ندارد. گوشی S6 با منحنی های صفحه نمایش در دو طرف چپ و راست شناخته می‌شود که اولین تلفن هوشمند این شکل در بازار می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.