Gionee GN8001 با صفحه‌ی ۶ اینچی گواهینامه‌ی TENNA دریافت کرد - تکفارس 
Gionee GN8001 با صفحه‌ی ۶ اینچی گواهینامه‌ی TENNA دریافت کرد - تکفارس 

Gionee GN8001 با صفحه‌ی ۶ اینچی گواهینامه‌ی TENNA دریافت کرد

یاشار فتحعلی زاده
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - 16:00
Gionee GN8001 با صفحه‌ی ۶ اینچی گواهینامه‌ی TENNA دریافت کرد - تکفارس 

گوشی هوشمند GN8001 ساخت کمپانی Gionee به همراه ۲ تلفن همراه دیگر GN5001L و GN5002، توانستند گواهینامه‌ی TENAA یا مرکز صدور گواهینامه‌ی تجهیزات مخابرات کشور چین را دریافت کنند. با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد این گوشی هوشمند با نامی جالب بدانید.

ابتدا باید در مورد نام این تلفن‌های همراه بگویم که Gionee واقعا اسامی سختی را برای دستگاهای خود انتخاب می‌کند که تلفظ آن‌ها سخت و به یاد داشتن آن‌‌ها سخت‌تر است. به هر حال، سایت TENNA مشخصاتی از این دستگاه را فاش کرده که گویا GN8001 دارای یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز بوده و از یک صفحه‌ی ۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌نماید. این تلفن همراه از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش بهره می‌برد.

در مورد دوربین این گوشی هوشمند باید گفت که Gionee GN8001 دارای یک دوربین اصلی یا دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی بوده (البته گفته شده که امکان دارد از یک دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسل استفاده گردد) و یک دوربین سلفی یا دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی بهره خواهد برد.

این گوشی هوشمند ۲۰۶ گرم وزن داشته و در ابعاد ۱۶۰.۷ در ۸۱.۰ به ضخامت ۸.۲ میلی‌متر عرضه خواهد گشت. سیستم عامل Gionee GN8001 اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی بوده و از گزینه‌های ارتباطی ۴G LTE به همراه ۳G ،GPS و بلوتوث بهره خواهد برد.

Gionee GN8001 تنها در رنگ نقره‌ای عرضه خواهد گشت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید