شایعه : Microsoft Lumia 650 آخرین Lumia پنج اینچی - تکفارس 
شایعه : Microsoft Lumia 650 آخرین Lumia پنج اینچی - تکفارس 

شایعه : Microsoft Lumia 650 آخرین Lumia پنج اینچی

رهام بوربور
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - 00:03
شایعه : Microsoft Lumia 650 آخرین Lumia پنج اینچی - تکفارس 

طبق توییتی که توسط @sleaknow ارسال شده،  گوشی هوشمند Microsoft Lumia 650 به احتمال زیاد آخرین گوشی ۵ اینچی برند Lumia خواهد بود! البته این در حال حاضر یک شایعه است. همچنین در این توییت ذکر شده که این گوشی هوشمند اندازه صفحه نمایشش با گوشی هوشمند  Microsoft Lumia 640 یکی است. در حال حاضر این کمپانی تنها از گوشی های هوشمند Microsoft Lumia 950 و Microsoft Lumia 950 XL و Microsoft Lumia 550 پرده برداری کرده است، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم که قبل از پایان سال ۲۰۱۵ این کمپانی قصد پرده برداری از این گوشی هوشمند را دارد یا نه!

همانطور که در فوق ذکر کردیم هر دو گوشی هوشمند Lumia 640 و Lumia 650 از صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می برند، در ادامه شما را با مشخصات این دو گوشی هوشمند آشنا خواهیم ساخت. مشخصات گوشی هوشمند Lumia 640 :

صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن FULL HD

چیپست : Snapdragon 400 SoC

پردازنده : quad-core 1.2GHz

حافظه رم : ۱ گیگابایت

حافظه داخلی : ۸ گیگابایت

دوربین اصلی : ۸ مگاپیکسل

دوربین ثانویه : ۹ مگاپیکسل

مشخصات احتمالی گوشی هوشمند Lumia 650 :

یک چیپست قویتر

حافظه رم : ۲ گیگابایت

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت

دوربین ها پیشرفت خواهند داشت

در حال حاضر فقط باید صبر کنیم تا ببینیم کی از گوشی هوشمند Lumia 650 پرده برداری می شود، در حال حاضر تنها چیزی که می توان از وجود آن در این گوشی هوشمند اطمینان حاصل کرد سیستم عامل از پیش نصب شده Windows 10. به هر حال خودتان را برای آخرین گوشی هوشمند ۵ اینچی این برند آماده کنید. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟! آیا تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ از این گوشی هوشمند پرده برداری خواهد شد؟!

sleak

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.