تصویری جدید از گوشی HTC One X9 لو رفت - تکفارس 
تصویری جدید از گوشی HTC One X9 لو رفت - تکفارس 

تصویری جدید از گوشی HTC One X9 لو رفت

احسان عارفی
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 20:17
تصویری جدید از گوشی HTC One X9 لو رفت - تکفارس 

همان طور که خواندید، چند روز پیش برایتان از گوشی جدید HTC با نام One X9 گفتیم. در آن خبر برایتان از پوستر لو رفته این گوشی سفید رنگ گفتیم و ذکر کردیم که طبق شایعات ظاهرا قرار است این گوشی یک گوشی پرچم دار باشد که در سال ۲۰۱۶ عرضه می شود.

حالا بعد از گذشت چند روز از آن شایعات، تصویر جدیدی از این گوشی لو رفته است. با ما در تکفارس همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

اطلاعاتی لو رفته از پرچم دار آینده HTC: دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰

در تصاویر جدید، رنگ های دیگر این گوشی که نقره ای و مشکی هستند قابل رویت است. در پوستر لو رفته سابق، این گوشی بسیار شبیه مدل Butterfly S بود. اما در تصویر جدید که پشت گوشی را به نمایش می گذارد، باز هم شباهت به آبفون را می شود تشخیص داد. احتمالا HTC برنامه خاصی برای طراحی میان رده های خود ندشته باشد.

تصویر جدید لو رفته از HTC One X9

همچنین شایعات جدید پرچم دار بودن این گوشی را هم به کلی رد می کند چراکه ظاهرا این گوشی قرا است یکی دیگر از گوشی های میان رده HTC باشد. طبق شایعات جدید، این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی با رزولیشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و ۴ مگاپیکسلی UltraPixel در جلو است. پردازنده این گوشی هم احتمالا از کمپانی MediaTek خواهد بود، گرچه هنوز مدل دقیق آن مشخص نیست. طبق شایعات جدید، این گوشی همچنین دارای ۲ گیگابایت رم، ۱۶ و ۳۲ گیابایت حافظه داخلی و باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

پوستر سابق این گوشی

همچنین از آنجایی که میان رده تازه عرضه شده HTC یعنی A9 دارای اندروید ۶.۰ مارشمالو بود، پس به احتمال زیاد این گوشی هم حداقل با اندروید ۶.۰ عرضه می شود.

آیا HTC از این به بعد می خواهد بیشتر تمرکز خود روی گوشی های میان رده بگذارد؟ سوالی که جواب آن در سال ۲۰۱۶ مشخص خواهد شد

نظرات خود را در مورد گوشی جدید HTC با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.