Apple iPad Pro در ۱۸ نوامبر راهی T-Mobile خواهد شد - تکفارس 
Apple iPad Pro در ۱۸ نوامبر راهی T-Mobile خواهد شد - تکفارس 

Apple iPad Pro در ۱۸ نوامبر راهی T-Mobile خواهد شد

رهام بوربور
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 12:05
Apple iPad Pro در ۱۸ نوامبر راهی T-Mobile خواهد شد - تکفارس 

در حالیکه کمپانی Apple فروش اینترنتی تبلت Apple iPad Pro را از امروز آغاز می کند، کمپانی T-Mobile اعلام کرده که این تبلت ۱۲.۹ اینچی را از ۱۸ نوامبر برای خرید در دسترس قرار خواهد داد. همچنین شما می توانید این تبلت را از کمپانی JUMP  نیز خریداری کنید. ناگفته نماند که شما می توانید این تبلت را با به طور اقساط با پیش پرداختی معادل ۱۹۹.۹۹ دلار و پرداخت ماهیانه ۳۴ دلار خریداری کنید.

کمپانی T-Mobile قصد دارد تا این تبلت را با شرایط دیگری نیز به طور اقساط به فروش برساند. این شرایط عبارت اند از پیش پرداخت ۱۹۹.۹۹ دلار و پرداخت ماهیانه ۳۶.۶۷ در طی ۲۳ ماه. قیمت مدل ۱۲۸GB Wi-Fi این تبلت چیزی معادل ۱۰۷۹.۹۹ دلار است. لازم به ذکر که شما می توانید از ۱۸ نوامبر علاوه بر خرید خود این تبلت از کمپانی ذکر شده قلم (قیمت آن چیزی معادل ۹۹ دلار) و کیبورد هوشمند (قیمت آن چیزی معادل ۱۶۹ دلار) را نیز خریداری کنید. هم اکنون شما می توانید این تبلت را از T-Mobile پیشخرید کنید تا بلافاصله در ۱۸ نوامبر به دستتان برسد.

این تبلت واقعا حیرت آور خواهد بود زیرا که از یک صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی بهره می برد، همچنین ناگفته نماند که شما می توانید جزو مشترکین ۲۴ تا از رسانه های آنلاین شوید تا بتوانید به راحتی فیلم ها و ویدئو های جذاب مورد نظر خود را در این صفحه نمایش مهیج مشاهده کنید. نظر شما در مورد این تبلت چیست؟! آیا شما نیز یکی از علاقه مندان این تبلت هستید؟! خوشحال می شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید، منتظر اطلاعات بیشتر از این تبلت باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.