بهترین اتومبیل هایی که در سال ۲۰۱۳ در دسترس خواهند بود | سری اول - تکفارس 
بهترین اتومبیل هایی که در سال ۲۰۱۳ در دسترس خواهند بود | سری اول - تکفارس 

بهترین اتومبیل هایی که در سال ۲۰۱۳ در دسترس خواهند بود | سری اول

محمد صادق طالبی
۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - 13:15
بهترین اتومبیل هایی که در سال ۲۰۱۳ در دسترس خواهند بود | سری اول - تکفارس 

بهترین اتومبیل هایی که در سال ۲۰۱۳ در دسترس خواهند بود | سری اول

دراین سری مقاله بهترین اتومبیل هایی که در سال ۲۰۱۳ در دسترس خواهد بود را به صورت هفتگی برایتان معرفی می کنیم.

Alfa Romeo

این اتومبیل پر زرق وبرق فقط ۸۹۵ کیلو گرم وزن دارد و موتورش هم ۴ سیلندر است. بالا ترین سرعت این ماشین ۱۵۵ مایل بر ساعت(معادل ۲۵۰ کیلو متر برساعت) است ودر ۴.۵ ثانیه به از سرعت ۰ به سرعت ۶۰ مایل(۱۰۰ کیلومتر) در ساعت می رسد.این اتومبیل سه حال رانندگی دارد، داینامیک-طبیعی و در تمامی حالات جوی-حالت مسابقه ای که در این حالت شما حس Sebastian Vettel را خواهید داشت زیرا این اتومبیل بسیار حرفه ای و فوق العاده ورزشی است.

قیمت: Euros ۶۰,۰۰۰ | اطلاعات بیشتر

Volkswagen XL1

این خودرو رسما تایید شده است برای تولید محدود، این اتومبیل ۲ سرنشینه احتمالا برای دیدن نو آوری های Volkswagen (فولکس واگن) به لیست محصولات این شرکت اضفه شده است و بیشتر جنبه تبلیغاتی برای شرکتش را دارد. این موتور ۸۰۰cc است و موتور دیزلی با ۴۷bhp و ۶۲ مایل را با ۱ لیتر دیزل طی می کند. وزن این خودرو ۷۹۵ کیلو گرم است و نکته ای جالب در این اتومبیل استفاده از e-mirrors است که با استفاده از آن در صفحه نمایشی که در داخل خودرو تعبیه شده است می توانید پشت سرتان را ببینید.

قیمت: نامعلوم | اطلاعات بیشتر

Ferrari LaFerrari

این ابر شرکت اتومبیل سازی ایتالیایی چشمان شما را به تماشای آخرین ساخته خود دعوت می کند. این خودرو واقعا زیباست و از لحاظ طراحی در اوج تعالی قرار دارد. فراری که متخصص ساخت خودرو های فرمول ۱ است از این تخصص خود کمک گرفته است و جدیدترین تکنولوژی HY-KERS را برای خودرو های هیبریدی را به کار گرفته است که شامل موتور ۶.۳V12 و ۱۶۰bhp الکتریکی است. شاسی این خودرو از فیبر کربن ساخته شده است در حال حاضر فقط ۴۹۹ عدد از این وحشی قرمز جاده ها تولید شده است.

قیمت: نامعلوم | اطلاعات بیشتر

Bentley Flying Spur

این خودرو را می توان قوی ترین و پویا ترین رولز رویس تاریخ دانست که همراه شده با یک موتور V12 که ۶۲۴bhp  قدرت ارائه می کند و در ۴.۴ ثانیه از سرعت ۰ مایل به سرعت ۶۰ مایل در ساعت(تقریبا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) می رسد.این خودرو واقعا خودرویی عالی است زیرا درعین محکم بودن و امنیت فوق العاده بسیار سریع است. این خودرو قابلیت این را دارد که شما با استفاده از فرامین صوتی از GPS استفاده کنید و بهترین مسیر را برای مقصدتان انتخاب کنید.

قیمت: ۲۴۵,۰۰۰€ | اطلاعات بیشتر

Lamborghini Veneno

به مناسبت ۵۰ امین سالگرد این شرکت ایتالیایی، Veneno یکی از وحشتناک ترین گاو های مبارز این شرکت نامیده شده است. شما با این اتومیبل می توانید آسفالت را به لطف داشتن موتور V12 که ۷۵۰bhp قدرت تولید می کند پاره کنید چون بیشترین سرعت این خودرو ۲۲۰mph مایل(معادل ۳۵۰ کیلو متر برساعت!!) است. این خودرو از Aventador  هم سبک تر است و در حال حاضر شرکت سازنده قصد دارد تنها ۳ واحد از آن را بسازد با سه رنگ سبز و قرمز و سفید این خودرو واقعا فوق العادس.

قیمت: ۲.۵m£ | اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.