یک دکمه را از فاصله دور با MicroSoft Push فشار دهید - تکفارس 
یک دکمه را از فاصله دور با MicroSoft Push فشار دهید - تکفارس 

یک دکمه را از فاصله دور با MicroSoft Push فشار دهید

نیما مدرس
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - 17:39
یک دکمه را از فاصله دور با MicroSoft Push فشار دهید - تکفارس 

Naran یک استارتآپ کره ای است که در حال آماده سازی برای جمع آوری بودجه برای ساخت یک گجت ساده است که به وسیله آن می توانید یک دکمه را از فاصله بسیار دور از طریق اینترنت فشار دهید.

این گجت Microsoft Push نام دارد که یک وسیله مکانیکی کوچک اس که در زمان فعال شدن یک بازوی مکانیکی از درون بدنه این گجت خارج می شود  که به شما اجازه می دهد یه دکمه، برای مثال پریز روشن کردن یک لامپ، را فشار دهید. این دستگاه از طریق بلوتوث و فعال می شود و شما می توانید آن را به تلفن هوشمند خود متصل کنید که به منظور فعال سازی بلوتوث این گجت یک دکمه فیزیکی روی بدنه آن تعبیه شده است.

این گجت به شما اجازه خلق دستورات دلخواهتان را می دهد به این معنا که برای مثال شما می توانید با تنظیم این گجت با یک Microbot (که وسیله ای برای برنامه ریزی زمان کار وسایل الکترونیکی درون خانه است) می توانید کامپیوتر شخصی خود را روشن کنید یا قهوه ساز را قبل رسیدن به خانه فعال کنید.

شم می توانید دستورات خاصی هم از طریق این دستگاه به MicroBot از راه دور بدهید برای مثال شما می توانید از طریق این دستگاه به MicroBot بگویید در صورت آتش گرفتن قهوه ساز آن را خاموش کند یا در زمان غروب آفتاب و تاریک شدن محیط لامپ های درون خانه روشن شود.

هم اکنون راه حل های بسیاری برای ساده تر کردن زندگی وجود دارد و شما می توانید گجت های مختلفی را از فروشگاه به همین منظور تهیه کنید اما Micorosoft Push احتمالا ساده ترین رابط کاربری بین این گجت ها را دارد.

Naran در تلاش است بتواند بودجه ساخت این گجت را از طریق کمپیج indiegogo که چیزی شبیه به kickstarter است، بدست آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.