آیفون ۷C از آیفون ۵C بسیار زیبا تر خواهد بود - تکفارس 
آیفون ۷C از آیفون ۵C بسیار زیبا تر خواهد بود - تکفارس 

آیفون ۷C از آیفون ۵C بسیار زیبا تر خواهد بود

نیما مدرس
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - 19:02
آیفون ۷C از آیفون ۵C بسیار زیبا تر خواهد بود - تکفارس 

در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر فعالیت apple برای ساخت یک تلفن ۴ اینچی با بدنه فلزی خبر می دهند. در ماه سپتامبر بود که اپل طی کنفرانسش از پرچمداران جدید خود یعنی آیفون ۶S و آیفون ۶S Plus رونمایی کرد، اکثر افراد انتظار معرفی مدل جدید آیفون ۶C در کنار دو پرچمدار جدید بودند اما متاسفانه اپل هیچ حرفی از وجود ۶C نزد. طی چند هفته اخیر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از وجود آیفون ۷C می دهند.

در این شایعات گفته شده است که آیفون ۷C دارای بدنه فلزی و صفحه نمایش ۴ اینچی می باشد، باقی مشخصات مانند ۵C خواهند بود و تنها تفاوت دیگر آن ها بهره مندی ۷C از پردازنده جدید اپل یعنی A9 است که اپل از این پردازنده قدرت مند در پرچمداران جدید خود ۶S و ۶S Plus استفاده کرده است.

این شایعات توسط آقای Ming-Chi kho یکی از تحلیلگران قابل احترام حوضه تکنولوژی پخش شده است، این تحلیلگر ارتباطات مستقیمی با کمپانی اپل دارد و در گذشته هم تاریخ دقیق عرضه ی iPad Pro را پیشبینی کرده بود.

xxl_iPhone-7-concept-970-80

گفته می شود قیمت آیفون ۷C (یا هر نامی که اپل بر روی این تلفن خواهد گذاشت) از پرچمداران این کمپانی ارزان تر است و دیگر از بدنه ی پلاستیکی (که به گفته اکثر طرفداران آیفون ظاهر جذابی نداشت) استفاده نمی کند و فلز براق جای پلاستیک را گرفته است، پس می توان نتیجه گرفت یک بدنه فلزی براق می تواند ارزش خرید این تلفن را بسیار بالا ببرد.

اگر شما هم به آیفون های ۴ اینچی علاقه بیشتری دارید خبر معرفی این تلفن می تواند برای شما بسیار خوش آیند باشد اما احتمالا باید برای معرفی و عرضه آن چند ماه صبر کنید، زیرا به گفته آقای kuo این تلفن تا اواسط نیمه اول سال ۲۰۱۶ معرفی نخواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید