Oppo Find 9 تا سال آینده بدلیل عرضه چیپست Snapdragon 820 تاخیر خورد - تکفارس 
Oppo Find 9 تا سال آینده بدلیل عرضه چیپست Snapdragon 820 تاخیر خورد - تکفارس 

Oppo Find 9 تا سال آینده بدلیل عرضه چیپست Snapdragon 820 تاخیر خورد

حامد توانا
۹ آبان ۱۳۹۴ - 17:40
Oppo Find 9 تا سال آینده بدلیل عرضه چیپست Snapdragon 820 تاخیر خورد - تکفارس 

حال با اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده اند می توانیم موبایل Oppo Find 9 را یک اسمارت فون رده بالا در نظر بگیریم. فهرستی جدیدا منتشر شده است که بیانگر گوشی هایی است که دارای چیپست Snapdragon 820 می باشند. در این لیست علاوه بر Find 9، LeTV Max 2 و Xiaomi Mi 5 نیز دیده می شوند. تولید کنندگان دیگر مانند Samsung، LD و HTC در این رابطه اعلام کردند که منتظر هستند تا چیپست منتشر شود و ممکن است تا سه ماه بعد آن نیز در مدل های جدید آنها قرار نگیرد. خبر خوب این است که Qualcomm اعلام کرده است چیپست Snapdragon 820 قرار نیست مانند مدل های قبلی خود بیش از حد گرم شود.

حال برگردیم به Oppo Find 9، هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی همانطور که مشخص است این گوشی از چیپست Snapdragon 820، پردازنده ۴ هسته ای و از Adreno 530 GPU بهره می برد. از دیگر اطلاعات شایعه شده می توان به صفحه کوچکتر از یک فبلت با رزولیشن ۱۴۴۰x 2560، قابلیت شارژ سریع و دوربینی در خور یک گوشی مدل بالا اشاره کرد.

در حال حاضر Oppo اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است و منتظر است تا چیپست Snapdragon 820 عرضه شود. و اگر شما از طرفداران Oppo و مدل Find 7 آن می باشید مجبور هستید تا صبر کنید و منتظر بمانید تا ببینید Qualcomm پس از مسائل Snapdragon 810 و حرارت آن چه تدبیری می اندیشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.