LG V10 ابتدا روانه بازار ایالات متحده خواهد شد - تکفارس 
LG V10 ابتدا روانه بازار ایالات متحده خواهد شد - تکفارس 

LG V10 ابتدا روانه بازار ایالات متحده خواهد شد

رهام بوربور
۸ آبان ۱۳۹۴ - 10:47
LG V10 ابتدا روانه بازار ایالات متحده خواهد شد - تکفارس 

کمپانی LG به تازگی اعلام کرد که جدیدترین پرچمدارش یعنی V10 را این هفته روانه بازار سراسر جهان خواهد کرد، آنها ابتدا از ایالات متحده شروع می کنند و بعد از این سه ماهه این گوشی هوشمند را روانه بازار هنگ کنگ، کانادا، اروپا، آسیا، آمریکا لاتین و خاورمیانه نیز خواهند کرد. در ایالات متحده کمپانی T-Mobile گوشی هوشمند  LG V10 را فردا مصادف با ۳۰ اکتبر راهی بازار می کند. نا گفته نماند که کمپانی AT&T نیز در حال حاضر این گوشی هوشمند را برای پیشخرید گذاشته است اما قبل از ۶ نوامبر آنرا برای پیشخرید کنندگان ارسال نخواهد کرد!

کمپانی Verizon نیز گفته است که این گوشی هوشمند را زیر بال و پر خود نیز خواهد گرفت اما در مورد زمان عرضه آن هنوز حرفی نزده است. همه مشتریان ایالات متحده در صورتیکه گوشی هوشمند LG V10 را قبل از ۱۵ نوامبر خریداری کنند، یک کارت حافظه ۲۰۰ GB microSD، شارژر cradle و یک باتری اضافی دریافت خواهند کرد. V10 برخلاف سایر پرچمداران این کمپانی از دو صفحه نمایش بهره می برد، یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 و یک صفحه نمایش ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰ x 160 (در این صفحه نمایش اعلانات، آیکون برخی از برنامه ها و … به نمایش در می آید).

مشخصات این گوشی هوشمند عبارت اند از:

چیپست : Snapdragon 808

دوربین اصلی : ۱۶ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری : ۴K

دوربین ثانویه : ۵ مگاپیکسل

حافظه رم : ۴ گیگابایت

حافظه داخلی : ۶۴ گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه microSD

ظرفیت باتری : ۳۰۰۰ mAh

در زمان عرضه این گوشی هوشمند از سیستم عامل Android 5.1.1 Lollipop بهره خواهد برد اما طبق گفته کمپانی در آینده ای نه چندان دور بروزرسانی ۶.۰ Marshmallow برای آن عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.