فیسبوک سه شنبه هر هفته اینترنت ۲G در اختیار کارمندانش می گذارد - تکفارس 
فیسبوک سه شنبه هر هفته اینترنت ۲G در اختیار کارمندانش می گذارد - تکفارس 

فیسبوک سه شنبه هر هفته اینترنت ۲G در اختیار کارمندانش می گذارد

نیما مدرس
۶ آبان ۱۳۹۴ - 20:01
فیسبوک سه شنبه هر هفته اینترنت ۲G در اختیار کارمندانش می گذارد - تکفارس 

همانطور که می دانید دز اکثر کشور های جهان سومی و در حال توسعه مثل کشور خودمان سرعت شبکه اینترنت به دلایل مختلف بسیار پایین است، این در حالی است که کمپانی های بزرگ در زمینه سایت ها و خدمات اینترنتی، خدمات خود را بر اساس سرعت اینترنت بالا مطابق با کشور خودشان ارائه می دهند. اخبار جدید در مورد فیسبوک یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر خبر از برنامه جدید این کمپانی در رابطه با کارکنانش می دهد. فیسبوک می خواهد به کارکنانش حس یک فرد عادی در کشور های جهان سوم همانند کنیا و هند را در هنگام استفاده از اینترنت با سرعت بسیار پایین را القا کند، به همین منظور تصمیم رفته است که سرعت اینترنت کارمندانش را در روز های سه شنبه تا اندازه شبکه ۲G کاهش دهد، این برنامه “سه شنبه های ۲G” نام دارد.

سخنگوی این کمپانی در این رابطه می گوید” مردم در کشور های جهان سوم و در حال توسعه، اکثرا با استفاده از شبکه های ۲G به فیسبوک متصل می شوند که معمولا باز شدن یک صفحه وب عادی حدود دو دقیقه زمان می برد.” فیسبوک با اجرا کردن این برنامه برای کارمندانش قصد دارد تا به بهبود اتصال به فیسبوک با سرعت پایین کمک کند و بتواند تجربه بهتری از فیسبوک را برای کسانی که قادر به استفاده از اینترنت پر سرعت نیستند را به ارمغان آورد.

این برنامه برای کارمندان فیسبوک اختیاری بوده است و کارمندان باید برای شرکت در این برنامه ثبت نام کنند، فیسبوک با اجرا کردن این برنامه می خواهد مشکلات اصلی تجربه فیسبوک با سرعت پایین را بفهمد و با ارائه ایده های جدید تجربه بهتری را ارائه دهد.

چند ماه قبل نیز فیسبوک با اولین قدم خود را در رابطه با این موضوع با ارائه Facebook lite برای کشور هایی مانند هند برداشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.