پادکست به گوگل Play Music اضافه می‎شود - تکفارس 
پادکست به گوگل Play Music اضافه می‎شود - تکفارس 

پادکست به گوگل Play Music اضافه می‎شود

محمدرضا پاشازاده
۶ آبان ۱۳۹۴ - 02:57
پادکست به گوگل Play Music اضافه می‎شود - تکفارس 

کاربران سیستم عامل اندروید به زودی می‌توانند سرویس Podcast را به صورت مستقیم از گوگل Play Store دانلود کنند. این کمپانی آمادگی خودش را برای ایجاد یک پورتال مستقیم در بخش موسیقی گوگل پلی اعلام کرده است.

درحال حاضر، دارندگان سرویس پادکست قادر به آپلود کردن در هاب گوگل پلی می‌باشند، اما هیچکدام برای پخش هنوز در دسترس نیستند. بنا به گزارشات، کاربران Play Music در هفته‌های آینده قادر به پخش کردن پادکست های خودشان خواهند بود.

مدیر بخش تولید Play Music گوگل، Elias Roman در صحبت های خودش با کنفرانس خبری Re/Code گفته که: پادکست ها مارا قادر می‏‌سازند تا برای کاربران خودمان هرکاری را انجام داده، و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنیم.

درحالی که این مستقیما توهینی به کمپانی هایی که از برنامه‌های دیگر پادکست استفاده می‌کنند مثل برنامه‌ی پادکست شرکت Apple نیست، بدون شک این حرکت چند تلنگر را به آنها خواهد زد. این همچنان می‌تواند باعث تقویت شدن پادکست ها در سیستم عامل اندروید شده، که می‌تواند باعث ترقی رسانه ها شود. گوگل گفته که اطلاعات بیشتری از پادکست ها را در ماه های آتی از طریق سرویس Play Music گوگل در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.