تاریخ بروزرسانی بزرگ Xbox one مشخص شد - تکفارس 
تاریخ بروزرسانی بزرگ Xbox one مشخص شد - تکفارس 

تاریخ بروزرسانی بزرگ Xbox one مشخص شد

نیما مدرس
۵ آبان ۱۳۹۴ - 19:02
تاریخ بروزرسانی بزرگ Xbox one مشخص شد - تکفارس 

مایکروسافت در حال آماده کردن یک بروزرسانی بزرگ برای Xbox است که قرار است چند ماه آینده عرضه شود، اما تا به امروز مایکروسافت زمان دقیق عرضه این بروزرسانی را اعلام نکرده بود، امروز مایکروسافت تایید کرد که این بروزرسانی در تاریخ ۱۲ نوامبر برای Xbox One منتشر خواهد شد.

مابکروسافت در تاریخ ۱۲ نوامبر این بروزرسانی را به صورت جهانی منتشر خواهد کرد. این بروزرسانی امکانات جدید و بسیار زیادی را به این کنسول اضافه می کند، از جمله مهم ترین ویژگی های این بروزرسانی می توان به طراحی کاملا جدید داشبورد و رابط کاربری این کنسول اضاره کرد که مایکروسافت تلاش کرده است تا رابط کاربری Xbox  را به رابط کاربری windows 10 نزدیک تر کند.

این بروزرسانی قابلیت های ارتباطی و اجتماعی Xbox را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا با دوستان خود در هنگام بازی کردن راحت تر ارتباط برقرار کنید.

 

این بروزرسانی به شما امکان بازی کردن بازی های Xbox 360 را می دهد، دیگر قابلیتی که مایکروسافت قول افزودن آن را به Xbox داده است Cortana می باشد که مایکروسافت زمان عرضه آن را برای اوایل ۲۰۱۶ تنظیم کرده است. گرچه مایکروسافت در نظر دارد تا قبل از عرضه رسمی Cortana برای Xbox one یک نسخه beta از این نرم افزار را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتواند مشکلات و باگ های آن را قبل از عرضه نهایی برطرف کند.

این آپدیت هم اکنون برای کسانی که اجازه تست آن را دارند در دسترس می باشد اما باقی کاربران باید تا ۱۲ نوامبر صبر کنند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید