صفحه نمایش Nexus 5X به رنگ زرد متمایل می شود - تکفارس 
صفحه نمایش Nexus 5X به رنگ زرد متمایل می شود - تکفارس 

صفحه نمایش Nexus 5X به رنگ زرد متمایل می شود

نیما مدرس
۵ آبان ۱۳۹۴ - 18:42
صفحه نمایش Nexus 5X به رنگ زرد متمایل می شود - تکفارس 

جدید ترین مدل nexus که از سوی google معرفی شد که ۵X نام دارد به نظر می رسد به مشکل جدیدی برخورده است، رنگ نور صفحه نمایش این تلفن هوشمند به زرد متمایل می شود، این مشکل برای اولین بار در سایت reddit توسط یکی از کاربران مطرح شد پس از آن چندین نفر دیگر در این سایت همین مشکل را مطرح کردند. بعد از چند ساعت این کاربر که ‘yamm3rs’ نام دارد و برای اولین بار این مشکل را مطرح کرد، توانست با تهیه nexus 5X دیگری که از این مشکل رنج نمی برد، تلفن خود و ۵X جدید را به گوگل بفرستد تا متوجه شود مشکل تغییر رنگ صفحه نمایش تلفنش چیست.

Nexus 5x اولین تلفنی نیست که از این مشکل رنج می برد، برای مثال اوایل عرضه oneplus one به بازار، این تلفن هم از این مشکل زنج می برد.

تغییر رنگ این تلفن هوشمند زمانی کاملا قابل تشخیص است که شدت نور صفحه نمایش را به آخرین حد خود برسانید و تلفن خود را کنار یک تلفن که از این مشکل رنج نمی برد بگذارید. این کاربر در reddit در رابطه با این موضوع نوشت، زمانی که من تلفن خود را کنار یک تلفن دیگر که از این مشکل رنج نمی برد نگذاشته بودم تفاوت آن خیلی کمتر احساس می شود و حتی با وجود داشتن این مشکل باز هم صفحه نمایش ۵X بسیار زیبا به نظر می رسید.

گوگل هنوز نظر خاصی در رابطه با این مشکل نداده است، اما به نظر می رسد این مشکل یک مشکل نرم افزاری باشد و بتوان با استفاده از یک نرم افزار جداگانه این مشکل را برطرف کرد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید