HTC One A9 در آمریکا ۱۰۰ دلار گران تر خواهد شد - تکفارس 
HTC One A9 در آمریکا ۱۰۰ دلار گران تر خواهد شد - تکفارس 

HTC One A9 در آمریکا ۱۰۰ دلار گران تر خواهد شد

احسان عارفی
۵ آبان ۱۳۹۴ - 13:06
HTC One A9 در آمریکا ۱۰۰ دلار گران تر خواهد شد - تکفارس 

HTC One A9 را که به خاطر دارید؟ گوشی میان رده نسبتا گران و جدید اچ تی سی که در هفته های قبل معرفی شد و انتقادات فراوانی را به خاطر شباهت بسیارش به آیفون ۶ به خود جلب کرد. قرار بود این گوشی با قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا پیش فروش شود که برای گوشی میان رده قیمت زیادی محسوب می شد و همین مسئله باز هم انتقادات زیادی را از طرف هواداران اچ تی سی برانگیخت چرا که همین حالا هم گوشی های چینی فراوانی با مشخصات بهتر و قوی تر و قیمت پایین تر جای چنین گوشی هایی را تنگ کرده اند.

حالا اچ تی سی در بیانیه ای رسمی اعلام کرده است که از ۷ نوامبر (۱۶ آبان) قرار است قیمت این گوشی ۱۰۰ دلار افزایش پیدا کند تا به قیمت عجیب ۴۹۹ دلاری برای یک گوشی میان رده برسد. در زمان معرفی رسمی این گوشی، اچ تی سی گفته بود بود که قرار است برنامه ی تبلیغی ویژه ای برای فروش این گوشی در نظر گرفته بگیرد که حال به نظر می رسد منظور از آن برنامه ویژه فروش محدود زیر ۱۰۰ دلار طی ایامی محدود بوده است.

البته اچ تی سی در بیانیه رسمی اش آورده است که قیمت جهانی این گوشی بنا بر شرایط منطقه ای و در نظرگرفتن لزومات بازارهای محلی ممکن است کمتر یا بیشتر باشد.

شما فکر می کنید قیمت ۴۹۹ دلاری اچ تی سی برای این گوشی مقرون به صرفه است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.