سامسونگ باطری های خمیده جدیدش را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ باطری های خمیده جدیدش را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ باطری های خمیده جدیدش را معرفی کرد

احسان عارفی
۴ آبان ۱۳۹۴ - 14:56
سامسونگ باطری های خمیده جدیدش را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ از باطری های خمیده جدید خود با نام های Band و Stripe رونمایی کرد که نسبت به گذشته ظرفیت و قدرت بیشتری دارند. مدل Band همان طور که از اسمش پیداست برای قرار گیری به عنوان بند ساعت های هوشمند طراحی شده و توانایی اضافه کردن ۵۰ درصد ظرفیت بیشتر به باطری اصلی ساعت های هوشمند شما را داراست و Stripe نیز از طرف دیگر باطری بسیار باریک نواری شکل و انعطاف پذیری است که با قطر ۰.۳ میلی متری خود توانایی جایگیری در انواع تکنولوؤی های پوشیدنی که محدودیت جا و حجم دارند را دارد. تکنولوژی هایی مانند گردنبند، دستبند، هد بند، انگشتر و یا حتی لباس های هوشمند آینده.

طبق گفته سامسونگ این مدل ها ظرفیت بالاتری نسبت به مدل های مشابه ساخته شده را دارند، اگرچه اشاره ای به نام و مدل مد نظر در سخنش نکرد.

طبق گفته سامسونگ تکنولوژی ساخت چنین باطری های خمیده ای نه تنها می تواند در صنعت گجت های پوشیدنی هوشمند مفید واقع شود بلکه از تکنولوژی ساخت آن می توان برای پیشرفت باطری های لیتیوم یونی تلفن های هوشمند نیز استفاده کرد. اگرچه به این زودی ها نمی توان شاهد استفاده از چنین باطری هایی در تلفن های هوشمندمان باشیم اما طبق گفته سامسونگ استفاده از این باطری ها در تلفن های هوشمند آینده می تواند تا ۲۱ ساعت به شارژ باطری آن ها بیافزاید.

آیا شما نیز فکر می کنید آینده باطری تلفن های هوشمند از آن باطری های خمیده است؟ نظرات خود را با در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.