معرفی مختصر مدل های جدید تلفن هوشمند این هفته - تکفارس 
معرفی مختصر مدل های جدید تلفن هوشمند این هفته - تکفارس 

معرفی مختصر مدل های جدید تلفن هوشمند این هفته

نیما مدرس
۴ آبان ۱۳۹۴ - 01:39
معرفی مختصر مدل های جدید تلفن هوشمند این هفته - تکفارس 

دنیای تلفن های هوشمند در چند روز گذشته، روزهای بسیار شلوغی را به دلیل معرفی شدن مدل های مختلف تلفن از سوی کمپانی های مختلف، سپری کرده است. در درجه نخست باید به HTC one A9 اشاره کرد، این مدل زیباترین تلفن هوشمندی است که این کمپانی تایوانی تا به امروز معرفی کرده است، این مدل دارای سخت افزاری فوق العاده است که شامل یک صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰P، ۳ گیگابایت رم و یک پردازنده میان رده Qualcomm که Snapdragon 617 نام دارد، می شود. گرچه قیمت نسبتا بالای ۴۵۰ یورو زیاد مناسب به نظر نمی رسد.


مدل جدید oppo با نام R7 دارای بدنه فلزی و با ۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰P که با یک لایه شیشه ۲.۵D پوشانده شده است، می باشد. این تلفن همچنین از یک پردازنده Snapdragon 615 همراه با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد.


مدل جدید LG با نام G Vista 2 یک میان رده به تمام عیار است. این تلفن هوشمند پردازنده Snapdragon 615 استفاده می کند. از دیگر مشخصات این تلفن می توان به ۲ گیگابایت رم ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل ، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی FULLHD و همچنین یک قلم استایلوس برای استفاده بهتر و بالا بردن سطح بهره مندی از امکانات این تلفن اشاره کرده.


سامسونگ در این هفته از دو مدل on5 و on7 که در رده تلفن های پایین رده قرار می گیرند. از مشخصات on7 می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی TFT با رزولوشن ۷۲۰P به همراه پردازنده quad-core 1.2GHz و ۱.۵ گیگابایت رم اشاره کرد. برادر دو قلوی این تلفن یعنی on5 از صفحه نمایش ۵ اینچی HD و پردازنده Exynos 3475 به همراه ۱.۵ گیگابایت رم، بهره می برد. مدل on7 با قیمت ۱۵۰ دلار و مدل on5 با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می شود.

 
مدل جدید ZTE Axon مدل ارزان تر با قیمت مقبول به صرفه تر Axon pro می باشد که برای بازار ایالات متحده طراحی شده است. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P و پردازنده شناخته شده و قدرت مند Snapdragon 801 استفاده می کند.


در نهایت ما meizu metal را داریم که دنبال کننده راه تلفن موفق meizu m2 note می باشد. این تلفن از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD ، پردازنده ساخت mediate به نام Helio X10 به همراه ۲ گیگابایت رم ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل به همراه حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت ، بهره می برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.