تصاویر Droid Turbo 2 و Droid Maxx 2 از Motorola لیک شد - تکفارس 
تصاویر Droid Turbo 2 و Droid Maxx 2 از Motorola لیک شد - تکفارس 

تصاویر Droid Turbo 2 و Droid Maxx 2 از Motorola لیک شد

احسان عارفی
۲ آبان ۱۳۹۴ - 19:02
تصاویر Droid Turbo 2 و Droid Maxx 2 از Motorola لیک شد - تکفارس 

تصاویر جدید لو رفته از گوشی های جدید موتورولا نشان از عرضه این گوشی ها برای اپراتور Verizon دارد. با ما در این زمینه همراه باشید.

همان طور که گفتیم اپراتور Verizon قرار است ۲ مدل از گوشی های اختصاصی مدل Droid موتورولا را با نام های Droid Turbo 2 و Droid Maxx 2 به زودی و به صورت اختصاصی برای اپراتور خویش رو نمایی کند که برای این کار نیز تاریخ ۲۷ اکتبر (۳ روز دیگر) را مشخص کرده است.

این بار اول نیست که عکس و مشخصات این ۲ مدل از موتورولا لو رفته است اما حالا با لو رفتن دوباره عکس های این دو گوشی با لوگوی اختصاصی اپراتور Verizon می توان به قطعیت شایعات گذشته پی برد.

سه گوشی سمت چپ در این عکس مربوط به Droid Turbo 2 و دو گوشی سمت راست هم مر بوط به Droid Maxx 2 می باشد. با توجه به عکس می توان به رنگ بندی های این ۲ گوشی نیز پی برد.

درباره مشخصات گوشی ها هم باید گفت که Droid Maxx 2 گوشی میان رده و با مشخصاتی شبیه Moto X Play است، یعنی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولیشن ۱۰۸۰p همراه با پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام، ۲ گیگابایت حافظه رم و دوربین پشتی ۲۱ مگاپیکسلی و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، باطری ۳۶۰۰ میلی آمپری و اندروید ۵.۱.۱. اما گوشی Droid Turbo 2 به احتمال زیاد گوشی پرچم دار باشد و طبق شایعات دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام و صفحه نمایش QHD است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.