سونی باز هم فروش بخش موبایل خود را تکذیب کرد - تکفارس 
سونی باز هم فروش بخش موبایل خود را تکذیب کرد - تکفارس 

سونی باز هم فروش بخش موبایل خود را تکذیب کرد

احسان عارفی
۲ آبان ۱۳۹۴ - 13:10
سونی باز هم فروش بخش موبایل خود را تکذیب کرد - تکفارس 

از وقتی فروش گوشی های Xperia شرکت سونی افت زیادی داشته همواره شایعاتی مبنی بر فروش بخش موبایل سونی به گوشی می رسد. این شایعات ۳ گروه را نگران می کند: ۱. طرفداران برند سونی ۲. کسانی که هم اکنون یکی از گوشی های سونی را دارند یا قصد خرید آن را دارند (چون فروش بخش موبایل به احتمال زیاد مساوی خواهد بود با پایان پشتیبانی از گوشی های حال حاضر و توقف ارائه آپدیت برای آن ها) و ۳. طرفداران رقابت آزاد که اعتقاد دارند وجود شرکت های متعدد و رقابت بین آن ها منجر به بالا رفتن امکانات و پایین آمدن قیمت گوشی ها می شود که در نهایت به سود مشتری است.

اما حالا مدیر عمومی بخش موبایل سونی در تایوان، اقای Jonathan Lin، خروج سونی از بازار تولید و فروش موبایل را تکذیب کرده است که در مجموع این دومین بار است که یک مقام سونی به صورت رسمی این شایعات را تکذیب می کند. در گذشته هم آقای Hiroki Totoki یکی دیگر از مدیران سونی این شایعات را تکذیب کرده بود.

طبق صحبت های تازه آقای Jonathan Lin، سونی قرار است حتی تمرکز و انرژی بیشتری را روی بخش موبایل خود بگذارد تا گوشی های بهتری تولید نماید و گواه این موضوع هم کارخانه تازه تاسیس ساخت موبایل های Xperia در تایلند می باشد که قرار است تولید گوشی های Xperia را قوت بخشد.

سونی با معرفی ۳ پرچم دار جدید خویش با نام های Xperia Z5، Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Premium نام خود را دوباره بر سر زبان ها انداخت که البته مورد آخر هنوز به بازار جهانی عرضه نشده است.

باید دید که برنامه های سونی برای آینده گوشی های Xperia چیست، خصوصا اگر مانند گذشته باز هم به زیان دهی برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید