سامسونگ Galaxy On5 و On7 در چین رسمی شدند - تکفارس 
سامسونگ Galaxy On5 و On7 در چین رسمی شدند - تکفارس 

سامسونگ Galaxy On5 و On7 در چین رسمی شدند

حامد توانا
۲ آبان ۱۳۹۴ - 09:45
سامسونگ Galaxy On5 و On7 در چین رسمی شدند - تکفارس 

دو روز پیش Galaxy On5 در وبسایت رسمی هند سامسونگ لو رفت و به سرعت پاک شد. ولی اطلاعات از آن صفحه استخراج شد و ما اطلاعات منتشر شده از Galaxy On5 را رسمی می دانیم.

امروز سامسونگ چین نیز دو مدل Galaxy On7 و  Galaxy On5 را تایید کرد و توضیحاتی در رابطه با این دو مدل ارائه کرد. این دو موبایل طراحی جذاب و بسیار شبیه به سری A را ارائه می دهند. این دو مدل موبایل مقرون به صرفه، از جنس پلاستیک و چرم مصنوعی می باشند.

سامسونگ Galaxy On7 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اچ دی TFT، پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی Cortex-A53 همراه با ۱.۵ گیگابایت رم و دوربین عقبی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی با کیفیت ۵ مگاپیکسل می باشد. همچنین این موبایل مجهز به پشتیبانی از LTE و ۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا است.

Galaxy On7 از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره میبرد و بر روی اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی اجرا می شود.(همراه با برنامه Samsung Milk Music از پیش نصب شده) On7 در دو رنگ سفید و طلایی عرضه میشود.

حال  Galaxy On5، این مدل دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی اچ دی،پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی، ۱.۵ گیگابایت رم، دوربین عقبی با کیفیت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی با کیفیت ۵ مگاپیکسل است. همچنین این موبایل مجهز به LTE و ۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا می باشد.

Galaxy On5 از باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری بهره میبرد و بر روی اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی اجرا می شود.(همراه با برنامه Samsung Milk Music از پیش نصب شده)

هردو مدل سامسونگ Galaxy On7 و On5 بزودی در چین بفروش می رسند. ما حدس میزنیم هند مقصد بعدی این دو مدل باشد.

انتظار می رود On5 حدودا به قیمت ۱۵۰ دلار و On7 خدودا به قیمت ۲۰۰ دلار بفروش برسند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید