HTC: اپل از ما کپی برداری کرده است - تکفارس 
HTC: اپل از ما کپی برداری کرده است - تکفارس 

HTC: اپل از ما کپی برداری کرده است

احسان عارفی
۱ آبان ۱۳۹۴ - 12:52
HTC: اپل از ما کپی برداری کرده است - تکفارس 

از زمان معرفی گوشی HTC A9 که شباهت بسیاری به آیقون ۶ های اپل دارد بسیاری اچ تی سی را متهم به بی برنامگی، عدم خلاقیت در طراحی و کپی کاری از دم دست ترین گوشی بازار کردند. حتی صحبت های یکی از مدیران ارشد اچ تی سی مبنی بر اینکه می توان HTC A9 را جایگزینی برای آیفون های اپل دانست توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

اما بالاخره یکی از میدیران ارشد اچ تی سی در واکنش به این حرف ها لب به سخن گشود تا به این انتقادات پاسخ دهد. Jack Tong مدیر بخش آسیای شمالی اچ تی سی در مقام دفاع از HTC A9 درآمده و گفته در اصل اپل بوده که در طراحی از آن ها کپی برداری کرده و نه اچ تی سی:

:ما کپی برداری نمی کنیم. ما در سال ۲۰۱۳ بدنه ای یک پارچه فلزی-پلاستیکی طراحی کرده بودیم. این اپل است که در طراحی آنتن در پشت گوشی از ما کپی برداری کرده است”

HTC One M7 که در سال ۲۰۱۳ و قبل از آیفون ۶ معرفی شد

اشاره او به طراحی گوشی HTC One M7 است که بدنه تمام آلومینیومی با خطوطی پلاستیکی در پشت گوشی برای عبور امواج آنتن داشت. اگرچه حرف وی منطقی به نظر می رسد چراکه اپل آیفون ۶ را یک سال بعد از HTC One M7 و با همین طراحی روانه بازار کرد اما بازهم دلیل موجهی برای شباهت بی چون و چرای HTC A9 به iPhone 6 و iPhone 6s نمی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید