دو مدل جدید OPPO گواهینامه TENAA را دریافت کردند - تکفارس 
دو مدل جدید OPPO گواهینامه TENAA را دریافت کردند - تکفارس 

دو مدل جدید OPPO گواهینامه TENAA را دریافت کردند

حامد توانا
۱ آبان ۱۳۹۴ - 13:06
دو مدل جدید OPPO گواهینامه TENAA را دریافت کردند - تکفارس 

دو مدل جدید موبایل Oppo توسط سازمان تنظیم مقررات چین گواهینامه TENAA را دریافت کردند. این دو مدل، گوشی رده بالای OPPO R7s Plus و موبایل رده متوسط  A33m نام دارند.

بیایید با مدل R7s Plus شروع کنیم. همانطور که از نام آن پیداست این مدل ارتقا یافته مدل R7s می باشد که در این هفته معرفی شد. از مشخصات این موبایل میتوان به پردازنده ۱.۵ گیگاهرتز و صفحه نمایش AMOLED فول اچ دی ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل اشاره کرد.

این دستگاه از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حاقظه داخلی پشتیبانی می کند و بر روی اندروید ۵.۱.۱ اجرا می شود. از نظر دوربین، R7s PLus از دوربین عقبی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی با کیفیت ۸ مگاپیکسل بهره می برد. وزن این موبایل ۲۰۰ گرم و اندازه آن ۷.۷۵×۸۲.۳×۱۵۸.۱۸ میلی متر است و در رنگ های طلایی و نقره ای عرضه می شود.

حال مدل A33m، این دستگاه مجهز به پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی و دارای صفحه نمایش TFT 5 اینچی با وضوح ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل می باشد. این موبایل از ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی میکند و همانند R7s Plus بر روی اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی اجرا می شود.

از نظر دوربین، A33m دارای دوربین جلویی با کیفیت ۵ مگاپیکسل و دوربین عقبی با کیفیت ۸ مگاپیکسل می باشد. این مدل فقط در رنگ طلایی عرضه می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.