بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ – قسمت اول : بهترین گوشی از همه لحاظ - تکفارس 
بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ – قسمت اول : بهترین گوشی از همه لحاظ - تکفارس 

بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ – قسمت اول : بهترین گوشی از همه لحاظ

رهام بوربور
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 21:31
بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵ – قسمت اول : بهترین گوشی از همه لحاظ - تکفارس 

همانطور که می دانید در حال نزدیک شدن به اواخر سال ۲۰۱۵ هستیم و تا به امروز نیز گوشی های هوشمند زیادی راهی بازار شده است البته بیشتر آنها شکست خوردند اما برخی از آنها نیز به خوبی توانستند خود را در صنعت گوشی های هوشمند مطرح کنند. برای همین نیز ما در صدد بر آمدیم تا شما را با بهترین گوشی های سال ۲۰۱۵ آشنا کنیم و در اولین قسمت می خواهیم به شما “بهترین گوشی از همه لحاظ” را معرفی کنیم.

عالی|با ویژگی هایی که این گوشی هوشمند را متمایز ساخته اند، آشنا شوید

بهترین صفحه نمایش، دوربین برجسته، استفاده از فلز و شیشه برای طراحی این گوشی هوشمند یکی از بهترین اتفاقاتی بوده که در سری Galaxy با آن روبرو بودیم.

خوب|امکاناتی که باید داشته باشد و دارد!

عمر باتری مناسب، تاچ کار آمد Wiz UI

بد|چیز هایی که اگر داشت بهتر می شد

بدون فضای خالی برای یک کارت حافظه microSD، باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر

Samsung Galaxy S6 در کل بهترین گوشی هوشمند ممکن است، همانطور که ذکر کردیم تا به امروز صفحه نمایشی به این زیبایی در هیچ گوشی هوشمندی پیاده سازی نشده است و همین ویژگی است که ما را وا داشته تا نام “بهترین گوشی هوشمند از همه لحاظ” را بر آن بگذاریم. شاید با خود بگویید که صفحه نمایش این گوشی هوشمند از چه ویژگی هایی برخورد دار است، خب باید بگویم که در صفحه نمایش این گوشی هوشمند سایه ها، رنگ ها، سطوح و … با دقت بسیاری کار شده است به گونه ای که شما را شیفته خود می کند. این گوشی هوشمند از دوربین خوبی نیز بهره می برد و با استفاده از دوربین آن می توانید در هر شرایط نوری لحظات زیبای خود را بر روی آلبوم تصاویر/ فیلم خود حک کنید. البته گوشی های هوشمندی چون  iPhone 6s Plus و LG G4 نیز برای مقابله با دوربین این گوشی هوشمند قد علم کردند اما باز هم نتوانستند این گوشی هوشمند را به خاک بی افکنند.

این اولین باری است که کمپانی Samsung از پردازنده Qualcomm SoC برای پرچمدار خود استفاده نمی کند، آنها به جای آن از یک پردازنده دست پرورده خود یعنی Exynos  استفاده کرده اند و انتخاب درستی نیز بود زیرا با استفاده از این پردازنده ای گوشی هوشمند کمتر داغ می کند. همچنین این کمپانی برای اینکه ظرافت این گوشی هوشمند را حفظ کند مجبور شده تا ظرفیت باتری را قربانی این موضوع بکند و علاوه بر این باتری این گوشی هوشمند نیز غیر قابل تعویض و همچنین در این گوشی هوشمند امکان”ضد آب بودن” نیز رهگذر نیستی شده است. ناگفته نماند که در این گوشی هوشمند فضای خالی نیز برای یک کارت حافظه microSD در نظر گرفته نشده است.

در کل اینبار کمپانی Samsung نسبت به قبل مرتکب اشتباهات کمتری شده است. در این گوشی هوشمند تاچ Wiz UI، زیاد به هم ریخته نیست و نسبت به قبل زیباتر و کار آمد تر نیز شده است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی هوشمند high-end هستید من به شما این گوشی هوشمند را پیشنهاد می کنم.

[highlight]قیمت :[/highlight] ۶۸۰ دلار

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.