ZTE Axon Pro و مدل جدید آن در آمریکا عرضه شد - تکفارس 
ZTE Axon Pro و مدل جدید آن در آمریکا عرضه شد - تکفارس 

ZTE Axon Pro و مدل جدید آن در آمریکا عرضه شد

حامد توانا
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - 18:13
ZTE Axon Pro و مدل جدید آن در آمریکا عرضه شد - تکفارس 

ZTE آمریکا امروز اعلام کرد که مدل جدیدی از ZTE Axon Pro 64GB عرضه خواهد شد. در حال حاضر مدل ۳۲GB به قیمت ۳۹۹.۹۸ فروخته می شود و مدل ۶۴GB این موبایل ۴۴۹.۹۸ دلار قیمت دارد. هردو مدل (Axon Pro (32GB,64GB در دسترس هستند و شما می توانید از طریق فروشگاه های ZTE’s online store, Amazon, Newegg و eBay آنهارا سفارش دهید.

اگر شما نیاز به اطلاعاتی در رابطه با Axon Pro دارید میتوانم به شما بگویم که این موبایل با طراحی جذاب و دارای صفحه بزرگ ۵.۵ اینچی ۴K و پردازنده Snapdragon 810 و همچنین ۴GB حافظه داخلی و دوربین عقب با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسل میباشد.

ZTE Axon جدید(نام مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است) یک گوشی هوشمند رده متوسط است که حدودا ۳۲۹ دلار قیمت دارد و از لحاظ ظاهری شبیه Axon Pro می باشد، ولی دارای صفحه نمایشی کمتر از ۵.۵ اینج، فول اچ دی، پردازنده Snapdragon 801 همراه با ۲GB حافظه داخلی خواهد بود.

ZTE Axon با حافظه ۳۲GB غیر قابل ارتقا و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار است عرضه شود. هر دو دوربین در حالت فیلمبرداری بر روی کیفیت ۱۰۸۰p قفل شده اند. شبکه LTE نیز طبق معمول در دسترس است. این گوشی بر روی اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی اجرا میشود و در همان رنگ های Axon Pro عرضه خواهد شد و شما میتوانید آنرا از فروشگاه های ZTE stores, Amazon, Newegg و eBay سفارش دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید