ASUS در حال مذاکره با مایکروسافت برای ساخت hololens های ساخت خود است - تکفارس 
ASUS در حال مذاکره با مایکروسافت برای ساخت hololens های ساخت خود است - تکفارس 

ASUS در حال مذاکره با مایکروسافت برای ساخت hololens های ساخت خود است

نیما مدرس
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 14:29
ASUS در حال مذاکره با مایکروسافت برای ساخت hololens های ساخت خود است - تکفارس 

با توجه به اخبار گذشته به نظر می رسد کمپانی ASUS علاقمند به ساخت عینک های واقعیت تکمیلی خود همانند HoloLens مایکروسافت، بسازد. مدیر عامل Asus آقای Jonney shih و معاون بخش ویندوز و دستگاه های مایکروسافت آقای Terry Myerson در مصاحبه اخیر تایید کردند که صحبت هایی در رابطه با این موضوع بین این دو کمپانی در حال صورت گرفتن است.

Myerson در سایت Cnet اشاره کرد که این وظیفه مدیر عامل Asus است که تکنولوژی لازم را ارزیابی کند و شروع به کار بر روی سخت افزار سازگار کند. در ادامه اضافه کرد: “هر کاری که ما بر روی این سخت افزار انجام می دهید به منظور افزایش و گسترش محیط ویندوز است.”

Shih گفت که بخش تایوان کمپانی Asus در حال ارزیابی این موضوع هستند که به اولین کمپانی third party در زمینه ساخت عینک های hololens تبدیل شوند. آن ها شروع ساخت این عینک ها را تایید نکردند و فقط گفتند مشتریان باید صبر کنند و ببینند.

میکروسافت در گذشته به این موضوع اشاره کرد که احتمالا ان ها بسته ای برای کمک به توسعه دهندگان در رابطه با Hololens در ائایل سال ۲۰۱۶ منتشر کند. Hololens دوربینی با قابلیت های بسیار بود که طی کنفرانس های مختلف توسط مایکروسافت معرفی شد.

مشخص است که که اکثر کمپانی ها حاصر نیستن زمان و پول خود را برای توسعه و تحقیق در رابطه با واقعیت مجازی و واقعیت توسعه یافته، صرف کنند. اما مایکروسافت، سامسونگ، HTC و Oculus کمپانی هایی هستند که در توسعه این تکنولوژی ها هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.