امکان عرضه گلکسی اس ۷ در دی ماه - تکفارس 
امکان عرضه گلکسی اس ۷ در دی ماه - تکفارس 

امکان عرضه گلکسی اس ۷ در دی ماه

احسان عارفی
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - 12:40
امکان عرضه گلکسی اس ۷ در دی ماه - تکفارس 

همان طور که می دانید پرچم داران سری گلکسی سامسونگ همیشه بین اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه معرفی می شوند و گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج هم در ۱۰ اسفند پارسال معرفی شد. این را هم می دانیم که تاکنون شایعاتی از گلکسی اس ۷ پخش شده که حکایت از استفاده این گوشی از فناوری مشابه ۳D Touch اپل، پورت USB-C و وجود ۳ پردازنده متفاوت برای بازارهای مناطق مختلف دارد که البته هیچ کدام از این شایعات تایید یا تکذیب نشده اند.

حال بنا بر گزارش تایید نشده دیگری از کره جنوبی گلکسی جدید ممکن است ۱ ماه زودتر از گلکسی اس ۶ و در دی ماه معرفی شود و دلیل این امر هم ممکن است احساس رقابت شدید سامسونگ با اپل و عرضه موفقیت آمیز iPhone 6s  و iPhone 6s Plus باشد.

این گزارش ادامه می دهد که گلکسی اس های جدید ممکن است در ۲ نسخه اصلی و فرعی و با دو قیمت متفاوت معرفی و عرضه شوند. در مدل اصلی از پردازنده اگزینوس ساخت خود سامسونگ (احتمالا اگزینوس M1 که در بنچمارک ها دیده بودیم) و در مدل فرعی از پردازنده اسنپدراگون ساخت کوالکام استفاده خواهد شد.  درباره طراحی این گوشی هم آمده که طراحی آن در ماه سپتامبر نهایی شده است که به احتمال زیاد ادامه همان زبان طراحی گلکسی اس ۶ باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.