این بار کدام یک بازار را در دست خود گرفته اند Android یا iOS ؟! - تکفارس 
این بار کدام یک بازار را در دست خود گرفته اند Android یا iOS ؟! - تکفارس 

این بار کدام یک بازار را در دست خود گرفته اند Android یا iOS ؟!

رهام بوربور
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 22:06
این بار کدام یک بازار را در دست خود گرفته اند Android یا iOS ؟! - تکفارس 

Android و iOS بدون شک در حال حاضر بهترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند به شمار می روند. هرکدام از این دو سیستم عامل طرفداران خاص خود را دارند و لازم به ذکر که هر دو در کنار یکدیگر به خوبی به فعالیت می کنند البته فعالیت آنها هنوز نیز در قالب یک رقابت به شمار می رود. هر دو آنها نسبت به سال های گذشته پیشرفت هایی داشته اند + کمی هم پسرفت!

طبق چیزی که در بلاگ رسمی App Annie نوشته شده است،در سه ماه سال ۲۰۱۵ دانلود از فروشگاه Google Play چیزی حدود ۹۰ درصد بیشتر از دانلود از فروشگاه iOS App بوده است. این در حالی است که در سه ماه قبلی این ختلاف چیزی حدود ۸۵ درصد بوده است. حال جالب است بدانید که میزان در آمد فروشگاه Apple چیزی حدود ۸۰ درصد بیشتر از درآمد فروشگاه Google Play است.

2015-10-16-image-10

بلاگ رسمی App Annie همچنین ذکر کرده که علت افزایش میزان دانلود از فروشگاه Google Play این است که گوشی های هوشمند Android اولین باری که راهی بازار هند، ویتنام و اندونزی می شوند. کمپانی Apple نیز از سال پیش گوشی هوشمند خود را سعی کرده تا روانه بازار چین نیز بکند و تاکنون به خوبی توانسته این کار را انجام بدهد و اگر به انجام اینکار ادامه بدهد به احتمال زیاد در آینده این کمپانی با پیشرفت های چشمگیری روبرو خواهد بود. همچنین ذکر شده که در هند از فروشگاه Google Play بیشتر برنامه های امنیتی، Facebook و WhatsApp دانلود کرده اند. در چین نیز از فروشگاه iOS App بیشتر برنامه هایی چون iCast Show و MiaoPai دانلود شده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید