جیلبریک کردن گوشی آیفون ۶ شما را به یک آیفون ۶s تبدیل می کند - تکفارس 
جیلبریک کردن گوشی آیفون ۶ شما را به یک آیفون ۶s تبدیل می کند - تکفارس 

جیلبریک کردن گوشی آیفون ۶ شما را به یک آیفون ۶s تبدیل می کند

نیما مدرس
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 20:38
جیلبریک کردن گوشی آیفون ۶ شما را به یک آیفون ۶s تبدیل می کند - تکفارس 

اگر شما هم به امکانات جدیدی که کمپانی اپل در پرچمدار خود یعنی آیفون ۶S اضافه کرده است خوشتان آمده است اما قصد خرید آیفون ۶S ندارید، دیگر نگران نباشید، امروز روز شانس شماست، این هفته یک جیلبریک برای IOS 9 منتشر شد و از اولین امکاناتی که این هکه نرم افزاری به گوشی شما می آورد قابلیت ۳D touch و Live photos است.

گرچه این موضوع منطقی به نظر نمی رسد زیرا قابلیت ۳D touch نیازمند سخت افزار نمایشگر حساس به فشار می باشد، اما بعضی از قابلیت های این جیلبریک برای این موضوع راه حل هایی پیدا کرده اند. بجای فشار دادن انگشتان دست روی صفحه نمایش برای فعال کردن قابلیت آن تنها کافی است انگشت خود به سمت بالا بکشید، پس انگشت خود را بر روی آیکون نرم افزار به سمت بالا بکشید تا یک میانبر به آن نرم افزار ظاهر شود، انگشت خود را بر روی تصاویر به سمت بالا بکشید تا حالت نیم نگاه به تصویر فعال شود،  این جیلبریک قابلیتی به نام Forcy دارد که قابلیت ۳D touch آیکون نرم افزار ها را مدیریت می کند، دیگر قابلیت آن Universaltouch نام دارد که که ۳D touch را درون نرم افزار ها پشتیبانی می کند، آخرین قابلیت آن Hapticle نام دارد که ویبره را به ۳D touch اضافه می کند. این قابلیت توسط هکر ها طراحی شده است و قطعا نباید انتظار داشت همیشه به طور بی نقص کار کنند، اما به هرحال می توانند به عنوان یکسری قابلیت های جانبی در خدمت شما باشند.

قابلیت Live Photos بهتر از ۳D touch با مدل های قدیمی تر تطابق پیدا می کند زیرا نیازی به سخت افزار ندارد، از آنجایی که این قابلیت همراه با IOS 9 اضافه شده است قابلیت Live Photos Enabler این جیلبریک می تواند با یکسری تغییرات در کد های اپل، این قابلیت را برای تمامی مدل های قدیمی آزاد می کند. بعضی از کاربران خبر از کار نکردن این قابلیت روی تلفن همراه آن ها دادند اما در اکثر مواقع موفقیت آمیز بوده است.

در هر صورت شما با این جیلبریک یک تجربه کامل از آیفون ۶S نخواهید داشت، اما می توانند امکان خوب و تجربه ی جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند، برای جیلبریک کردن آیفون خود می توانید به وبسایت en.pangu.io سر بزنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.