Surface Book برای پیشخرید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
Surface Book برای پیشخرید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

Surface Book برای پیشخرید در دسترس قرار گرفت

رهام بوربور
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 16:15
Surface Book برای پیشخرید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

هم اکنون شما می توانید نسخه ۱TB دستگاه Surface Book را پیشخرید کنید و همانطور که انتظار می رفت این نسخه از قیمت بالاتری برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

زمانیکه کمپانی Microsoft در رویداد نیویورک خود در حال پرده برداری از دستگاه های جدیدش بود، یکی از دستگاه هایی که خیلی منتظر شنیدن نام آن بودیم، تبلت/ لپ تاپ Surface Book بود که خوشبختانه آرزویمان نیز بر آورده شد و به طور رسمی از آن پرده برداری شد. Surface Book یک تبلت/ لپ تاپ و از امکانات خوبی بر خوردار است.

در حال حاضر شما می توانید این دستگاه را پیشخرید کنید، مشخصات این دستگاه عبارت اند از : هارد دیسک : ۵۱۲ گیگابایت، CPU : Intel i7 و … . برای این دستگاه قیمتی معادل ۲,۶۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. پس اینطور که پیداست باید پول زیادی برای خرید این دستگاه بپردازید و اگر قصد خرید آنرا دارید باید بگویم که دست نگاه دارید زیرا ۱TB SSD Surface Book نیز برای پیشخرید در دسترس قرار گرفت.

۱TB SSD Surface Book قیمتی معادل ۳,۱۹۹ دلار دارد. یکی از رقیبان دستگاه Surface Boo، دستگاه کنونی MacBook Pro به شمار می رود که از لحاظ امکانات به این دستگاه شباهت زیادی دارد و قیمت آن نیز تقریبا در همین حدودا است. لازم به ذکر که افرادی که دستگاه Surface Book را پیشخرید کرده اند، ۶ الی ۸ هفته دیگر این دستگاه به دستشان خواهد رسید این در حالی است که نسخه ۱TB آن تا اوایل سال آینده نیز برای پیشخرید کنندگان ارسال نخواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید