کورتانا از هدست ها بر روی Xbox One پشتیبانی می کند - تکفارس 
کورتانا از هدست ها بر روی Xbox One پشتیبانی می کند - تکفارس 

کورتانا از هدست ها بر روی Xbox One پشتیبانی می کند

نیما مدرس
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 22:44
کورتانا از هدست ها بر روی Xbox One پشتیبانی می کند - تکفارس 

مدیر بازاریابی Xbox آقای Mike Nichols اطلاعاتی را در مورد سنسور حرکتی مایکروسافت، یعنی کینکت، منتشر کرد، کینکت که یکی از مهره های اصلی مایکروسافت برای تبلیغ Xbox One بود، طی سیاست های این کمپانی از جمله برداشتن کینکت از داخل جعبه Xbox One به منظور کاهش قیمت آن، از توجه کمتری نسبت به قبل، در طول ماه های گذشته برخوردار است.

دستیار صوتی مایکروسافت به نام کورتانا که در ابتدا قرار بود پاییز ۲۰۱۵ برای Xbox One منتشر شود، سال دیگر بر روی پلتفرم Windows 10 به Xbox One خواهد آمد. کورتانا قرار است سیستم صوتی کنونی Xbox را بسیار پیشرفته تر کند و محدودیت های لغوی سیستم کنونی Xbox One را از بین ببرد.

طی صحبت های گذشته در مورد این موضوع گفته شده بود، که کورتانا از کینکت به عنوان یک دریافت کننده صوتی استفاده خواهد کرد، اما طبق صحبت های Nichols در مصاحبه اش با سایت Polygon هدست های Xbox One و میکروفون و یا حتی تایپ کردن در قسمت Search نیز از کورتانا پشتیبانی می کنند.

درست است که این کار تعداد کاربران کورتانا را افزایش می دهد، اما باز هم از ارزش کیکنت می کاهد. در این باره Nichols از کیکنت دفاع کرد و گفت کاربران کینکت از یک سری امکانات وسیع بهره خواهند برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید