جدید ترین اسمارت فون هایی که در سال ۲۰۱۳ قابل خرید می باشند - تکفارس 
جدید ترین اسمارت فون هایی که در سال ۲۰۱۳ قابل خرید می باشند - تکفارس 

جدید ترین اسمارت فون هایی که در سال ۲۰۱۳ قابل خرید می باشند

محمد صادق طالبی
۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - 19:15
جدید ترین اسمارت فون هایی که در سال ۲۰۱۳ قابل خرید می باشند - تکفارس 

جدید ترین اسمارت فون هایی که در سال ۲۰۱۳ قابل خرید می باشند

در این مقاله سعی داریم جدید ترین اسمارت فون های معرفی شده را که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه می شوند را برایتان معرفی کنیم.

Sony Xperia Z

ساخته های سونی همیشه دارای ویژگی های زیادی هستند و کاربران هم از این ویژگی ها اطمینان دارند و بیشتر اوقات این کمپانی انتظار ها را برآورده می کند. NFC و ۴G LTE را می توان از ویژگی های این دستگاه دانست، پردازنده ۴ هسته ای با سرعت ۱.۵GHz و دوربین ۱۳MP با صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت بسیار عالی با تراکم ۴۴۳ppi(در حالی که صفحه نمایش ۵ iphone فقط ۳۲۴ppi تراکم دارد ) این جدید ترین محصول سونی گل سر سبد سونی است و درحال حاضر یکی از غول های فروش در عرصه اسمارت فون هاست.

قیمت: ۵۰۰£ | تاریخ انتشار: منتشر شده

HTC One

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه با پردازنده Quadcore Qualcomm Snapdragon که از سرعت ۱.۷GHz بهره می برد عرضه می شود. حافظه اصلی یا RAM این دستگاه ۲GB است و در خرید این دستگاه ۲ انتخاب برای حافظه داخلی وجود دارد آن هم ۳۲ یا ۶۴GB بودن این حافظه است. صفحه نمایش ۴.۷-inch با تراکم ۴۶۸ppi که در کنار دوربین ۱۳MP قرار کرفته است.

قیمت: نامعلوم | تارخ انتشار: March 15

Huawei Ascend P2

در CES سال گذشته Huawei ادعا کرده بود که Ascend P1 S باریک ترین گوشی در جهان بود. حالا این شرکت برای p2 سر و صدای بیشتری درست کرده اند. پردازنده این دستگاه ۱.۵GHz با ۴ هسته است که پردازنده ی سریعی محسوب می شود. دوربن از عقب این دستگاه ۱۳MP است در حالی که دوربین جلویی این دستگاه ۱.۳Mp است.صفحه نمایش این دستگاه ۴.۷-inch با تراکم ۳۱۵ppi همچنین این دستگاه از ۱GB RAM و سیستم عامل اندروید Jelly Bean 4.1 بهره می برد.

قیمت: ۳۴۰£ | تاریخ انتشار: ۳ماهه دوم سال ۲۰۱۳

Nokia Lumia 720

Lumia 720 جزء جدید ترین محصولات نوکیا است که با استقبال نچندان بدی در کنگره بارسلونا رو به رو شد. این دستگاه از پردازنده ۱GHz دو هسته ای Snapdragon بهره می برد و در کنار این پردازنده ۵۱۲MB حافظه RAM قرار گرفته است. صفحه نمایش این دستگاه WVGA IPS با رزولوشن ۸۰۰×۴۸۰ است. این دستگاه فقط ۹mm عرض دارد و وزن آن هم ۱۲۸ گرم است. لنز این دستگاه  Carl Zeiss با قدرت ۶.۷MP برای دوربین عقب و ۱.۳MPبرای دوربین جلو است.

قیمت: ۲۲۰£ | تارخ انتشار: سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳

Samsung Galaxy Xcover 2

به جای خرید چیزی برای محافظت از اسمارت فون خود یک گزینه خوب پیش رویتان است و می توانید آن را انتخاب کنید، آن هم خرید یک دستگاه قوی است. این دستگاه از صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA و دوربین ۵MP بهره می برد. اما این دستگاه از ابتدا طراحی شده برای همراه داشتن در حین کار های سخت و کارهایی که امکان ضربه خوردن گوشی در آن ها است. این دستگاه در برابر شن ماسه و گرد و غبار و آب مقاوم است و همچنین GPS این دستگاه بسیار قوی بوده و می تواند در نقاط پرت به خوبی ردیابی کند.

قیمت: نامعلوم | تاریخ انتشار: March 2013

Fujitsu Stylistic

گوشی های موبایل در حال حاضر فقط به سمت سرعت و قدرت هرچه بیشتر می رو ولی فوجیتسو اسمارت فونی طراحی کرده برای مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها!! مشخصات این دستگاه شاید عالی نباشد ولی از cpu دو هسته ای ۱.۴GHz Snapdragon بهره می برد. سیستم عامل این دستگاه هم اندروید نسخه Ice Cream Sandwich (بستنی حصیری) ولی نکته ی مهم در این دستگاه UI آن است که با استفاده از ویدجت های ساده و دکمه های بزرگ کار با این دستگاه را ساده ساخته است.

قیمت: نامعلوم | تاریخ انتشار: نامعلوم

Fujitsu Arrows X

گل سر سبد جدید فوجیتسو دستگاهی زیباست که به لطف پردازنده دو هسته ای Tegra 3 و ۲GB حافظه RAM توانسته خود را در بین بهترین دستگاهی سال جا کند. این دستگاه از سیستم عامل اندروید نسخه Jelly Bean بهره می برد، صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p واضح است و همچنین یک اسکنر انگشت پشت دستگاه تعبیه شده برای امنیت بیشتر.

قیمت: نامعلوم | تاریخ انتشار: نامعلوم

LG Optimus G Pro

این دستگاه که از امیدهای ال جی است می تواند فروش خوبی داشته باشد و باید دید عرضه این اسمارت فون در ایالات متحده آمریکا چه نتایجی خواهد داشت و اینکه این دستگاه مورد قبول اروپایی ها و امریکایی ها قرار خواهد گرفت یا نه. فروش این دستگاه در ژاپن به علت همزمانی با xperia Z چندان خوب نبود و اقلب کسانی که قصد داشتند تلفن همراه جدید بخرند ساخته شرکت سونی را انتخاب کردند. این دستگاه با صفحه نمایشی ۵.۵-inchو با تراکم ۴۰۰ppi دوربین پشت این دستگاه ۱۳MP و دوربین جلوی آن ۲.۱MP است.

قیمت: نامعلوم | تاریخ انتشار: ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۳(برای آمریکا)

ZTE Open w/ Firefox OS

دیگر همگان منتظر انتشار سیستم عامل فایرفوکس هستند. این نام که قبلا فقط در بحث مرورگر ها بر زبان می آمد حالا پا به راهی سخت گذاشته است، عرصه سیستم عامل ها راهی که هر شرکتی از پس آن بر نمی آید، باید دید firefox در این راه به چه نتیجه ای می رسد. پردازنده این دستگاه ۱Ghz استو صفحه نمایش این دستگاه ۳.۵ اینچی بوده و با رزولوشن۴۸۰×۳۲۰ عرضه می شود.آیا شما هم برای در دست گرفتن این دستگاه هیجان زده اید؟ پس شما باید به سمت اسپانیا کلمبیا یا ونزوئلا حرکت کنید چون برای اولین این دستگاه فقط در این سه کشور در دسترس است.

قیمت: نامعلوم | تاریخ انتشار: نامعلوم

البته در این متن نام دستگاه هایی مانند GALAXY S IV خالی است که دلیل آن هم این است که این دستگاه هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.