مشخصات کامل گوشی BlackBerry Priv لو رفت - تکفارس 
مشخصات کامل گوشی BlackBerry Priv لو رفت - تکفارس 

مشخصات کامل گوشی BlackBerry Priv لو رفت

احسان عارفی
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 15:22
مشخصات کامل گوشی BlackBerry Priv لو رفت - تکفارس 

BlackBerry Priv یکی از مورد انتظارترین گوشی های اندرویدی سال است که آخرین تلاش بلک بری برای بازگشت به کورس رقابت و فروش گوشی های هوشمند نیز محسوب می شود.

حال یک خرده فروش که ظاهرا در حال ثبت نام برای پیش فروش این گوشی ها در تاریخ رسمی عرضه آن است، به تازگی مشخصات کامل این گوشی را فاش ساخته است. BlackBerry Priv دارای یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی Quad HD دارای لبه های خمیده می باشد. قلب تپنده این گوشی چیپست Snapdragon 808  با دو هسته با فرکانس ۱.۸GHz از نوع Cortex-A57  و ۴ هسته با فرکانس ۱.۴۴GHz از نوع Cortex-A53 و چیپست گرافیکی Adreno 418  می باشد.

دوربین این گوشی ۱۸ مگاپیکسلی و ساخت سونی با کد لنز MX230-S و دارای قابلیت ضبط ویدئو ۴K به همراه فلش ال ای دی دو گانه می باشد، که البته مشابه این سنسور قبلا نیز در گوشی Moto X ،Xperia M5 و Huawei Honor 7 به کار رفته بود.

BlackBerry Priv همراه با اندروید ۵.۱.۱ و تعدادی از اپلیکیشن ها و خدمات اختصاصی بلک بری عرضه می شود، که یکی از این اپلیکیشن ها برنامه ای است که به کاربر اجازه انتقال راحت اطلاعات و محتویات دیگر گوشی ها را به BlackBerry Priv می دهد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید این گوشی دارای صفحه کلید فیزیکی نیز می باشد که تایپ بدون غلط را برای دوستداران نوشتن راحت تر می کند.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین آن:

 

این گوشی قرار است در تاریخ ۶ نوامبر در انگلستان عرضه رسمی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.