مشخصات Studio Energy 2 و Energy X را اینجا ببینید - تکفارس 
مشخصات Studio Energy 2 و Energy X را اینجا ببینید - تکفارس 

مشخصات Studio Energy 2 و Energy X را اینجا ببینید

امیرحسین
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - 14:01
مشخصات Studio Energy 2 و Energy X را اینجا ببینید - تکفارس 

شرکت BLU یک کمپانی اهل میامی کشور آمریکا می باشد که هر از چندگاهی با معرفی یک اسمارت فون به صدر اخبار آمده و بعد از مدتی دوباره فراموش می گردد. حال این شرکت دوباره به عادت خود عمل کرده است. با تکفارس همراه باشید.

شرکت اهل میامی از دو دستگاه به صرفه رونمایی کرده است. یکی از این دستگاه ها Studio Energy 2 بوده و دیگری Energy X نام دارد. هر دو دستگاه هم اکنون در قابل خرید بر روی خرده فروشی آمازون می باشند. گفتنی است که هم اکنون قیمت این دو دستگاه به ترتیب ۱۷۹ دلار و ۱۰۹ دلار می باشد.

Studio Energy 2، که در بالا مشاهده می کنید؛ از مشخصات نسبتا خوبی برخوردار است. این دستگاه مدل بهبود یافته Studio Energy می باشد که سال گذشته عرضه شد. گوشی ذکر شده دارای چیپست MediaTek MT6735 بوده و پردازنده ۴ هسته ای آن نیز ۱.۳ گیگاهرتز قدرت پردازش دارد. همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-T720 می باشد. گفتنی است که صفحه نمایش آن نیز ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p سوپر آمولد می باشد.

Studio Energy 2 دارای رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا می باشد. ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. همچنین دوربین اصلی اسمارت فون آمریکایی ۸ مگاپیکسلی می باشد و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی اعلام شده است. ابعاد Studio Energy 2 مشخص گردید. طول ۱۴۴ میلی متری، عرض ۷۱.۲ میلی متری و ضخامت ۱۰.۱ میلی متری. همچنین وزن آن نیز ۱۷۶ گرم خواهد بود. سیستم عامل آن نیز اندروید ۵.۰ لالی پاپ می باشد. همچنین Studio Energy 2 در رنگ های طلایی و نقره ای در دسترس خواهد بود. گفتنی است که رنگ سفید آن نیز موجود می باشد.

در سوی دیگر، Energy X قرار دارد. دستگاهی که دارای چیپست MediaTek 6580 SoC و پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی خواهد بود. همچنین صفحه نمایش آن نیز ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p و ال سی دی اعلام گردیده است. حافظه رم آن ۱ گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی آن نیز ۸ گیگابایت قابل ارتقا می باشد. گفتنی است که گنجایش باتری آن نیز ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

Energy X دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی می باشد. همچنین در ابعاد ۱۴۲ میلی متر طول، ۷۰ میلی متر عرض و ۸.۹ میلی متر ضخامت در دسترس خریداران قرار می گیرد. وزن اعلام شده آن نیز ۱۵۴ گرم می باشد. همچنین سیستم عامل آن ۱۵۴ گرم و در رنگ های بالا (که مشاهده می کنید) در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.