(OnePlus X(Mini قیمت گذاری شد - تکفارس 
(OnePlus X(Mini قیمت گذاری شد - تکفارس 

(OnePlus X(Mini قیمت گذاری شد

امیرحسین
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 21:03
(OnePlus X(Mini قیمت گذاری شد - تکفارس 

قرار است تا روز ۲۹ اکتبر شرکت چینی One Plus طی کنفرانسی از محصولات جدید خود رونمایی کند. با توجه به پوستر این مراسم، به احتمال زیاد نام اسمارت فون جدید این شرکت OnePlus X نام خواهد داشت. حال، قیمت این دستگاه نیز مشخص گردید تا باری دیگر احتمالات عرضه OnePlus X قوت بیشتری به خود گیرند. با تکفارس همراه باشید.

بر اساس پستی که منتشر کننده اسرار و اطلاعات محرمانه شرکت‌ های چینی، یعنی Leaksfly@ در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد؛ این دستگاه با قیمت ۱.۳۹۹RMB به فروش خواهد رسید. این قیمت معادل ۲۲۰ دلار آمریکا خواهد بود. گفتنی است که Weibo نسخه چینی شبکه اجتماعی توئیتر می باشد.

بیایید نگاهی گذرا به اطلاعاتی که خبرگزاری TENNA از OnePlus X منتشر کرد؛ بیاندازیم. TENNA لیست کامل تمام اطلاعات این گوشی را مشخص نمود. این اسمارت فون دارای پردازنده چهار هسته ای با دقت پردازش ۲.۰ گیگاهرتز خواهد بود. همچنین صفحه نمایش آن نیز ۴.۹۹ اینچی اولد با رزلوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ می باشد. ضمن اینکه حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایتی بوده و ۱۶ گیگابایت نیز فضای داخلی خواهد داشت. گفتنی است که دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی می باشد. همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید