Samsung و LG سال آینده مسابقه گوشی های تاشو خود را شروع خواهند کرد - تکفارس 
Samsung و LG سال آینده مسابقه گوشی های تاشو خود را شروع خواهند کرد - تکفارس 

Samsung و LG سال آینده مسابقه گوشی های تاشو خود را شروع خواهند کرد

رهام بوربور
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 17:02
Samsung و LG سال آینده مسابقه گوشی های تاشو خود را شروع خواهند کرد - تکفارس 

در سال آینده مسابقه گوشی های تاشو دو کمپانی LG و Samsung شروع خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اولین گوشی انعطاف پذیر Samsung بجای لایه ای شیشه ای از پلاستیک ساخته شد، نام آن نیز Galaxy Round بود که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد. از آن زمان تا به حال این کمپانی مسیر اصلی تکنولوژی خود را پیومده و برای ساخت گوشی های  +Galaxy S6 edge، edge و Note Edge نیز مسیر اصلی خود را رفته است.

لازم به ذکر که در حال حاضر گوشی واقعی تاشویی در دست ساخت است، این گوشی را شما می توانید در یک چیپ کوچک نیز با خود حمل کنید. در حال حاضر اسم آنرا Samsung’s Project V گذاشته اند که قرار است تا در دو نسخه مختلف با چیپست های Snapdragon 620 و ۸۲۰ راهی بازار شود، از سایر مشخصات آن می توان به حافظه رم ۳ گیگابایتی، کارت حافظه microSD و یک باتری غیر قابل تعویض اشاره کرد.

اما حال موضوع اصلی اینجاست که ما می خواهیم بدانیم گوشی تاشو این کمپانی به چه شکل خواهد بود؟! در حالی که همه ما به دنبال پاسخ به این سوال هستیم به تازگی رسانه ای کره ای گفته است که کمپانی LG نیز نمونه های اولیه صفحه نمایش تاشو خود را ساخته است، اینطور که پیداست آنها در اوایل سال به تست آن می پردازند و این در حالی است که قبلا کمپانی Samsung نمونه های اولیه صفحه نمایش گوشی تاشو خود را تست کرده است.

حال اینطور که پیداست هر دو کمپانی ذکر شده می خواهند تا از سال آینده با گوشی های تاشو خود مسابقه ای راه بی اندازند. بنابراین می دانم که الان چه حسی دارید ولی باید بگویم که برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی های تاشو و طرح نهایی آنها و قیمتشان باید تا سال آینده صبر کنید. تنها چیزی که در حال حاضر می دانیم این است که برای ساخت صفحه لمسی آنها از لایه تورهای فلزی استفاده می کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید