راه کار Samsung برای شارژ کردن Note5 در طول راه یک سفر طولانی - تکفارس 
راه کار Samsung برای شارژ کردن Note5 در طول راه یک سفر طولانی - تکفارس 

راه کار Samsung برای شارژ کردن Note5 در طول راه یک سفر طولانی

رهام بوربور
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - 17:51
راه کار Samsung برای شارژ کردن Note5 در طول راه یک سفر طولانی - تکفارس 

کمپانی Samsung از پک های جدید باتری خود در طی یک ویدئو پرده برداری کرد، این ویدئو در اصل مربوط به روش شارژ کردن Galaxy Note5 در جایی که به پریز دسترسی ندارید می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

کمپانی Samsung به تازگی ویدئوای برای دارندگان Galaxy Note5 منتشر کرده است، در این ویدئو به شما آموزش شارژ این گوشی هوشمند در طول راه یک سفر به مکانی دور که در آن به هیچ پریزی دسترسی ندارید داده می شود. در این ویدئو به شما توصیه می شود تا برای انجام کار ذکر شده در طول راه از پک های باتری جدید این کمپانی استفاده کنید، این پک های جدید به شما ظرفیتی معادل ۵۲۰۰ mAh می دهند، پس شارژ گوشی شما را تا مقصد پوشش خواهند داد.

با استفاده از پورت USB می توانید از این پک های جدید باتری بهره ببرید، با استفاده از آن شما می توانید در کوتاهترین مدت زمان ممکن گوشی خود را شارژ کنید. در ادامه به شما می گوییم که چه دستگاه هایی از این پک های جدید باتری پشتیبانی می کنند : Galaxy Note 4, Galaxy Note Edge, Galaxy S6, Galaxy S6 active, Galaxy S6 edge, Galaxy S6 edge+و صد البته Galaxy Note5.

این کمپانی اعلام کرده که این پک های جدید باتری در نیم ساعت شارژ گوشی شما را از ۰ درصد به ۵۰ درصد می رسانند. هر کدام از آنها قیمتی معادل ۶۹.۹۹ دلار خواهند داشت و در رنگ های نقره ای و طلایی عرضه خواهند شد. نظر شما در مورد این پک های جدید باتری چیست ؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید