شارژر وایرلس DT-904 معرفی شد - تکفارس 
شارژر وایرلس DT-904 معرفی شد - تکفارس 

شارژر وایرلس DT-904 معرفی شد

رهام بوربور
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - 16:27
شارژر وایرلس DT-904 معرفی شد - تکفارس 

بعد از اینکه کمپانی Microsoft از دستگاه های جدید خود پرده برداری کرد، بیشتر طرفداران آن منتظر پرده برداری از شارژر وایرلس جدید این دستگاه ها بودند و حال بالاخره این کمپانی از شارژر وایرلس جدید خود یعنی DT-904 پرده برداری کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اگر یادتان باشد سال گذشته در زمان عرضه گوشی های هوشمند Nokia Lumia 730, 735 و ۸۳۰ – کمپانی Microsoft از شارژر وایرلس Nokia DT-903 نیز پرده برداری کرد. پد شارژر وایرلس DT-903 نسبت به پد شارژر وایرلسی که خود کمپانی Nokia ارائه داده بود متفاوت بود. یکی از قابلیت های این دستگاه این بود که به شما یاد آوری می کرد که گوشی شما نیاز به شارژ دارد.

dt-904-01_story

DT-903 از آن زمان تا به حال هنوز نیز به فروش خود ادامه داده اما اینطور که پیداست حال کمپانی Microsoft می خواهد تا شارژر وایرلس جدیدی را راهی بازار کند. کمپانی Microsoft به تازگی در سایت خود شارژر وایرلس DT-904 را لیست کرده، در حال حاضر در سایت فقط تصاویری از رنگ سفید آن منتشر شده و معلوم نیست که آیا این شارژر در سایر رنگ ها نیز عرضه خواهد شد یا نه!

این شارژر جدید راه نسخه قبلی خود را می خواهد ادامه بدهد و همانند DT-903 از illumination یکسانی بهره می برد و از NFC وایرلس نیز پشتیبانی می کند. با این که این شارژر در حال حاضر در سایت Microsoft قرار گرفته اما شما نمی توانید آنرا خریداری کنید. همچنین هنوز از قیمت و زمان عرضه آن نیز چیزی گفته نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید