پیش فروش LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P در هند آغاز شد - تکفارس 
پیش فروش LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P در هند آغاز شد - تکفارس 

پیش فروش LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P در هند آغاز شد

امیرحسین
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 23:17
پیش فروش LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P در هند آغاز شد - تکفارس 

مدتی از معرفی محصولات جدید گوگل گذشته به مرور فروش و پیش فروش این دستگاه ها آغاز می شود. حال این شرکت زمان عرضه این محصولات در هند را اعلام کرد. با تکفارس همراه باشید.

این موضوع در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد. ضمن اینکه خرده فروشی هایی نظیر Amazon و Flipkat نیز LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P را لیست کرده اند. گفتنی است که پیش خریدکنندگان این گوشی را در روز ۲۱ اکتبر دریافت خواهند کرد.

قیمت این گوشی نیز در وبسایت گوگل استور اندیا (هند) اعلام شد. جالب اینجاست که بهای LG Nexus 5X و Huawei Nexus 6P در هند بیش از ایالات متحده است. Huawei Nexus 6P با قیمت ۳۹،۹۹۹ روپیه معادل ۶۱۳ دلار آمریکا برای مدل ۳۲ گیگابایتی و مدل ۶۴ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۶۵۹ دلار آمریکا برابر با ۴۲،۹۹۹ روپیه هند عرضه خواهد شد. اگر بخواهیم این قیمت این اسمارت فون را در هند و آمریکا مقایسه کنیم؛ خریداران آمریکایی به ترتیب ۵۰۰ و ۵۵۰ دلار پرداخت کرده اند. همچنین مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز (فعلا) در دسترس نیست.

در حالی که، LG Nexus 5X در آمازون و با ۳۱،۹۹۰ (۴۹۰ دلار امریکا) برای مدل ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین مدل ۳۲ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۵۵۲ دلار به فروش خواهد رسید. گفتنی است که قیمت آمریکای LG Nexus 5X نیز بسیار کم تر بود؛ ۳۸۰ دلار! اختلاف بسیار زیادی به خصوص برای کشوری مانند هند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید