اپل سری iMac جدید با صفحه نمایش ۴K و ۵K را معرفی کرد - تکفارس 
اپل سری iMac جدید با صفحه نمایش ۴K و ۵K را معرفی کرد - تکفارس 

اپل سری iMac جدید با صفحه نمایش ۴K و ۵K را معرفی کرد

یاشار فتحعلی زاده
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 20:20
اپل سری iMac جدید با صفحه نمایش ۴K و ۵K را معرفی کرد - تکفارس 

 آن طور که معلوم است، اپل خط تولید iMac را به روز کرده و مدل ها مختلف iMac شاهد تغییرات مثبتی خواهند بود. بعد از معرفی و عرضه ی آخرین آیفون ها و محصولات دیگری مانند Apple TV box در ماه گذشته، امروز اپل سری جدیدی از iMac را معرفی کرد. کمپانی بر روی صفحه نمایش هایی با رزولوشن بالا تمرکز کرده است و قرار است محصولات جدید دارای صفحات ۴K و ۵K باشند. با ما همراه باشید تا از مشخصات این محصولات جدید مطلع شوید.

برای اولین بار، iMac با صفحه ۲۱.۵ اینچی خود از صفحه نمایش ۴K Retina با رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۳۰۴ پیکسل استفاده خواهد کرد. همچنین iMac با صفحه نمایش ۲۷ اینچی نیز از صفحه نمایش ۵K Retina استفاده خواهد کرد. کمپانی مدعی شده است، که این مدل دارای بالاترین رزولوشن در میان کامپیوتر های یکپارچه خواهد بود، آن هم با همراه داشتن ۱۴.۷ میلیون پیکسل، که رقمی واقعا خیره کننده می باشد. مدل ۲۷ اینچی به صورت استاندارد از صفحه ای با کیفیت ۵K استفاده خواهد کرد، اما مدل ۲۱.۵ اینچی به این صورت نخواهد بود و می توان مدلی با کیفیت صفحه ای پایین تر انتخاب کرد.

gsmarena_002

همانطور که می دانید، اپل در کنار صفحه نمایش، قطعات دیگری از iMac را به روز کرده است. برای مثال مدل ۲۷ اینچی از پردازنده نسل ششم ‘Skylake’ ساخت اینتل استفاده خواهد کرد و در کنار آن ها از کارت های گرافیکی AMD نیز بهره خواهد برد. هر چند، مدل ۲۱.۵ اینچی در حال حاضر فقط با پردازنده قدیمی نسل پنجمی اینتل و کارت گرافیکی Intel Iris Pro قابل انتخاب می باشد.

gsmarena_003

این کامپیوتر های یکپارچه حال از ۲ پورت Thunderbolt 2، به همراه وای-فای ۸۰۲.۱۱ac استفاده خواهند کرد. iMac های جدید از امروز قابل خرید می باشند. مدل ۲۷ اینچی از ۱۷۹۹ دلار شروع شده و مدل ۲۱.۵ اینچی با صفحه ای معمولی از ۱۰۹۹ دلار و مدل ۲۱.۵ اینچی با صفحه ۴K از ۱۴۹۹ شروع خواهند شد. نظر خود را در مورد این صفحات جدید با ما در میان بگذارید. آیا علاقه به خرید یک iMac دارید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید