Acer دو دستگاه Windows 10 جدید معرفی کرد - تکفارس 
Acer دو دستگاه Windows 10 جدید معرفی کرد - تکفارس 

Acer دو دستگاه Windows 10 جدید معرفی کرد

رهام بوربور
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 16:08
Acer دو دستگاه Windows 10 جدید معرفی کرد - تکفارس 

کمپانی Acer همیشه می خواهد تا خودی نشان بدهد و در همین راستا حال تصمیم گرفته تا از دو دستگاه Windows 10 جدید خود پرده برداری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.
اوایل امروز کمپانی Acer از دو دستگاه Windows 10 جدید خود پرده برداری کرد، این دو دستگاه سال جاری منتشر خواهند شد. یکی از آنها Aspire R 14 که یک نوت بوک با لولای ۳۶۰ درجه است. آن یکی نیز Aspire Z3-700 نام دارد که قابل حمل و شما می توانید هرکجا که می خواهید آنرا با خود ببرید. طرح تبدیل شدن Aspire R 14 نیز شباهات زیادی به سری Lenovo’s Yoga دارد.

همانند سری ذکر شده این نوت بوک نیز می تواند به یک لپ تاپ یا یک تبلت تبدیل شود. این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی و از یک لولای ۳۶۰ درجه نیز بهره می برد. مشخصات این نوت بوک عبارت اند از : یک CPU Intel Skylake، تا ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می کند به علاوه پشتیبانی از قابلیت MU-MIMO. این دستگاه قطری معادل ۱۸.۵ میلی متر دارد اما لازم به ذکر است که باریکترین نوت بوک نیست. این نوت بوک وزنی معادل ۱.۹۹ کیلوگرم دارد. از این ماه به بعد این دستگاه با قیمتی معادل ۶۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

Acer-02

Aspire Z3-700 نیز یک دستگاه فوق العاده است، دارای یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن FULL HD و در قطر بدنه ۱۵.۶میلی متری آن یک باتری(مدت زمان کارکرد باتری نیز چیزی حدود ۵  ساعت) نهفته و وزن این دستگاه چیزی حدود ۲ کیلوگرم خواهد بود. از آن می توانید به عنوان یک کامپیوتر یا حتی یک تبلت عظیم نیز استفاده کنید. این دستگاه دارای یک CPU Intel Pentium یا Celeron و تا ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می کند. این دستگاه جزو دستگاه های all-in-one است. کمپانی Acer اعلام نکرد که Z3-700 چه زمانی وارد بازار ایالات متحده می شود اما اعلام کرد که این دستگاه در اروپا با قیمتی معادل €۵۹۹ در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.