تِک لنز: Canon سه دوربین عکاسی جدید را معرفی کرد - تکفارس 
تِک لنز: Canon سه دوربین عکاسی جدید را معرفی کرد - تکفارس 

تِک لنز: Canon سه دوربین عکاسی جدید را معرفی کرد

یاشار فتحعلی زاده
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - 15:34
تِک لنز: Canon سه دوربین عکاسی جدید را معرفی کرد - تکفارس 

Canon به تازگی سه دوربین عکاسی جدید را معرفی کرده است. این سه دوربین EOS M10 ،PowerShot G5 X و PowerShot G9 X نام دارند. با ما همراه باشید تا نگاهی به این سه دوربین قدرتمند بیاندازیم.

دوربین عکاسی EOS M10

دوربین عکاسی EOS M10 جدید ترین عضو خانواده سری EOS M می باشد، دوربین هایی که دارای لنز بدون آینه و قابل تعویض Canon می باشند. EOS M10 دارای سنسور ۱۸ مگاپیکسلی APS-C CMOS ساخت Canon می باشند و دارای ISO در محدوده ۱۰۰ تا ۱۲۸۰۰، پردازنده DIGIC 6، حالت Hybrid CMOS AF II با ۴.۶fps burst mode، یک صفحه LCD لمسی ۳ اینچی، فیلم برداری با رزولشون ۱۰۸۰p @30، فلش درون ساختی، NFC و وای-فای خواهد بود. این دوربین از لنز های EF-M پشتیابنی می کند و با استفاده از آداپتور می توانید از لنز های EF و EF-S استفاده کنید. این دوربین از یک لنز جمع شدنی  EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM با زوم لنز استفاده خواهد کرد.

شما با این دوربین می تونید تصاویر سلفی نیز بگیرید، کافی است که صفحه را مانند تصویر چرخانده و به راحتی برای گرفتن تصاویر سلفی از این دوربین استفاده کنید. دوربین به همراه لنز ها به قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و لنز The EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM به تنهایی به قیمت ۲۹۹.۹۹ فروخته خواهد شد. هر دو محصول در نوامبر آماده ی عرضه خواهند بود.

دوربین عکاسی PowerShot G9 X

دوربین عکاسی G9 X ارزان ترین دوربین معرفی شده در بین سه دوربین جدید می باشد. G9 X از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی با ISO در محدوده ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ استفاده می کند. از قابلیت های دیگر این دوربین می توان به پردازنده DIGIC 6، لنز با زوم ۳x به همراه تثبیت کننده تصویر، f/2.0 – f/4.9، صفحه لمسی LCD به اندازه ۳ اینچ، فیلم برداری با رزولوشن۱۰۸۰p @60، حالت ۶fps burst، حالت RAW، فلش درون ساختی، فیلتر ND درون ساختی، وای-فای و NFC اشاره کرد.

دوربین عکاسی PowerShot G9 X در نوامبر به قیمت ۵۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

دوربین عکاسی PowerShot G5 X

دوربین عکاسی G5 X  شباهت زیادی به G9 X  دارد، اما چند قابلیت اضافه دارد که در دوربین G9 X شاهد آن نیستید. اولین قابلیت دارا بودن منظره یاب می باشد. منظره یاب OLED دارای رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه می باشد. صفحه ی LCD نیز قابل چرخش می باشد. لنز نیز سریع تر بوده و یک f/1.8 – f/2.8  با تثبیت کننده تصویر دارد.

دوربین عکاسی G5 X به قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.