عکس ها و مشخصات گوشی Galaxy Grand On فاش شد - تکفارس 
عکس ها و مشخصات گوشی Galaxy Grand On فاش شد - تکفارس 

عکس ها و مشخصات گوشی Galaxy Grand On فاش شد

حامد عبدالّهی
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 17:24
عکس ها و مشخصات گوشی Galaxy Grand On فاش شد - تکفارس 

در طی چند هفته اخیر گوشی Galaxy Grand On در معرض شایعات بسیاری قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که به لطف منابع موجود ما تصویر درستی از مشخصات و ویژگی های این گوشی داریم. مطابق انتظارها هنوز عکس های واقعی این گوشی انتشار نیافته اما به لطف منابع قوی چینی TENAA ما در مورد این گوشی اطلاعاتی به دست آورده ایم.

سایت TENAA عکس هایی از تمام ابعاد گوشی Grand On یعنی (SM-G550) منتشر کرده و اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی را فراهم کرده است.

این گوشی مشابه مدل Galaxy J2 بوده و دارای همان جزئیات و الگو ها در قسمت پشتی میباشد. و باید گفت اولین موضوع غیر جذاب نیز همین شباهت است که سامسونگ در مورد گوشی های با رده قیمتی متوسط اعمال میکند. ما کم و بیش اطلاعاتی در مورد این گوشی از ماه ها پیش داشتیم از جمله اینکه این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بوده و از پردازنده دو هسته ای ۱.۲GHz بهره میبرد(که به اعتقاد منابع ما مدل نهایی پردازنده این گوشی Exynos 3475 با ۱.۳GHz قدرت پردازش خواهد بود). همچنین ۱GB رم، دوربین اصلی ۸MP ، دوربین جلو ۵MP، اتصال LTE و ۸GB فضای ذخیره ساز قابل افزایش از دیگر امکانات این گوشی است. سیستم عامل گوشی نیز اندروید ۵.۱.۱، دارای ابعاد ۱۴۲×۷۱.۹×۸.۵ به میلی متر و ۱۴۰ گرم وزن این گوشی است.

به گفته سایت TENAA مشخصات Galaxy Grand On بسیار نزدیک به مشخصات نهایی این گوشی خواهد بود. در ادامه تصاویر این گوشی را مشاهده میکنیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.