ZTE  مشخصات گوشی هوشمند Axon mini را اعلام کرد - تکفارس 
ZTE  مشخصات گوشی هوشمند Axon mini را اعلام کرد - تکفارس 

ZTE مشخصات گوشی هوشمند Axon mini را اعلام کرد

یاشار فتحعلی زاده
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 13:07
ZTE  مشخصات گوشی هوشمند Axon mini را اعلام کرد - تکفارس 

خرداد ماه بود، که گوشی هوشمند Axon mini توسط کمپانی چینی ZTE معرفی شد. البته اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند منتشر نشد، بحز این که از یک صفحه Super AMOLED به اندازه ۵.۲ اینچ استفاده کرده و دارای قابلیت فورث تاچ می باشد. هر چند، کمپانی ZTE به تازگی اطلاعاتی از مشخصات این گجت را منتشر کرده و گفته که به زودی این گوشی هوشمند به صورت جهانی عرضه خواهد شد. با ما همراه باشید تا از مشخصات گوشی هوشمند Axon mini مطلع شوید.

از نظر سخت افزاری، Axon mini از یک چیپست اسنپدراگون ۶۱۶ با پردازنده ۸ هسته ای و واحد پردازنده گرافیکی Adreno 405 استفاده خواهد کرد. همان گونه که می دانید، این گوشی هوشمند از یک صفحه Super AMOLED FHD به اندازه ۵.۲ اینچ با لبه های منحنی ۲.۵ بعدی استفاده می کند. Axon mini از ۳ گیگابایت رم و فضای داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره خواهد برد، البته می توانید این فضای داخلی را افزایش دهید. در آخر این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۲۸۰۰mAh استفاده می کند.

در مورد دوربین، Axon mini از یک دوربین ۱۳ مگابایتی در عقب خود استفاده می کند و دارای یک دوربین ۸ مگابایتی در جلوی خود می باشد. این گوشی هوشمند دارای صفحه ای حساس به فشار می باشد و بدنه این گوشی از آلیاژ آلومینیوم-تیتانیوم که از نظر کیفیتی در سطح بدنه بوئینگ ۷۸۷ می باشد، استفاده شده است. از دیگر قابلیت های این گوشی سنسور اثر انگشت، فرمان صوتی و اسکنر چشم می باشد.

از نظر نرم افزاری، ZTE گفته که فرامین صوتی این گوشی در عرض ۱.۲ ثانیه فعال می شوند و می توان ترجمه همزمان صوتی داشت و از زبان های انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره ای پشتیبانی می کند.

این گوشی در رنگ های طلایی، نقره ای و صورتی در کشور های هنگ کنگ، چین، تایلند، سنگاپور، روسیه، ژاپن، هند، استرالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، اسپانیا و ایتالیا در ماه بعد عرضه خواهد شد. از نظر قیمت Axon mini در رنگ طلایی و نقره ای به قیمتی معادل ۳۷۹ دلار و رنگ صورتی آن به قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد. البته یک مدل پرمیوم نیز از این دستگاه وجود دارد که قرار است به قیمت ۴۳۹ دلار عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.