Samsung Galaxy Grand On تایید شد - تکفارس 
Samsung Galaxy Grand On تایید شد - تکفارس 

Samsung Galaxy Grand On تایید شد

امیرحسین
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 13:44
Samsung Galaxy Grand On تایید شد - تکفارس 

Samsung Galaxy Grand On، دستگاهی با شماره مدل SM-G5500 که توسط خبرگزاری چینی تنا تایید گردید. همچنین این پایگاه خبری مشهور دنیای اسمارت فون ها مشخصات این دستگاه را نیز منتشر کرد. با تکفارس همراه باشید.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ خواهد بود. یک چیپست نامشخص با پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی وظیفه قدرت دهی به این دستگاه را برعهده دارند. البته شایعاتی نیز پیش از این مبنی بر استفاده سامسونگ از Exynos 3475 در گوشی جدید خود به گوش رسیده بود که توسط هیچ مرجعی تایید و یا تکذیب نگردید. البته با توجه به پردازنده آن، Exynos 3475 نمی تواند چیپست ضعیفی (برای چنین دستگاهی) باشد. همچنین شایعاتی مربوط به پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی چهار هسته ای نیز به گوش می رسید. حافظه رم Samsung Galaxy Grand On نیز ۱ گیگابایت بوده و به همراه حافظه داخلی ۸ گیگابایتی میان رده بودن این دستگاه را برای ما اثبات می کنند. گفتنی است که شما قادر به ارتقای حافظه داخلی Samsung Galaxy Grand On به وسیله microSD تا سقف ۱۲۸ گیگابایت نیز خواهید بود.

با توجه به رم و پردازنده نه چندان قدرتمند این اسمارت فون و میان رده بودن آن؛ نمی توان انتظار قیمت بسیار بالایی برای Samsung Galaxy Grand On متصور شد. البته هنوز قیمتی توسط هیچ مرجعی برای این گوشی در نظر گرفته نشده است؛ اما خرده فروشی و یکی از بزرگترین مراکز واردات و صادرات کشور هند، یعنی Zauba قیمت این گجت را ۱۰۴ دلار اعلام کرده است. با توجه به این نکته که این خرده فروشی Samsung Galaxy Grand On را در انحصار خود ندارد؛ می توان ۱۰۴ دلار آمریکا را قیمت این دستگاه برای بیشتر نقاط دنیا (در صورت تایید) دانست.

با شایعات راجع به مشخصات این دستگاه ادامه می دهیم؛ Samsung Galaxy Grand On دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مخصوص ویدیو چت و تصاویر سلفی خواهد بود. Samsung Galaxy Grand On از TD-LTE ،LTE FDD ،GPRS و EDGE نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید ۵.۱ لالی پاپ خواهد بود. ضمن اینکه تنا عمر باتری گوشی جدید سامسونگ را ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت می داند.

حال، Samsung Galaxy Grand On توسط تنا تایید گردیده است؛ با این وجود، نمی توان گفت که فاصله زیادی تا معرفی رسمی این گوشی توسط سامسونگ خواهیم داشت. گفتنی است که پیش از این نیز یک گوشی با مشخصات مشابه و نام Samsung Galaxy O5 نیز در کنارSamsung Galaxy O7 با شماره مدل SM-G600 دیده شده بود. لازم به ذکر است که Samsung Galaxy O7 را با نام Samsung Galaxy Grand Mega On نیز می شناسند. در پایان شایان ذکر است که آن فبلت نیز دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.